![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#11
|
|||
|
|||
|
Heps.
Älä laita imupuolelle vaan pakosarjaan ja väliin egr venttiili mulla oli niin omassa virityksessä vaihdoissa painee nousee kivasti ja on täys hönkä päällä koko ajan tosin rasittaa hivenen puhkua. eli toi saabin venttiili on hyvä jos on metallisella tukirenkaalla kalvon ympärillä niin ja kun laitat sen putken ja egr venttiilin niin putki on suunnattava virtaussuunnassa puhallinta kohti. tossa kuvassa näkee jotenkin pks:näkyy siniset silikoniletkut hukkaportin takana vasemmalla oikea puoli on jemmassa putken takana ![]() ![]() Edited by - SoSo on 13/01/2005 19:53:10 Edited by - SoSo on 13/01/2005 19:53:51 Edited by - SoSo on 13/01/2005 19:55:06 Edited by - SoSo on 13/01/2005 19:56:38 Edited by - SoSo on 13/01/2005 19:57:19 |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| hj-60 turbotus | Toni.k | Tekniikka & Jutustelu | 33 | 12.10.2009 08:16 |
| HJ-60 turbotus | Nerd-O | Maasturiprojektit | 64 | 17.03.2009 18:14 |
| l-200:sen turbotus | maasteri | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 16.11.2006 22:09 |
| 3B turbotus | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 27.09.2006 10:28 | |
| Turbotus | jansku | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 07.12.2003 19:28 |