Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 13.01.2005, 19:47
SoSo SoSo ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 15.08.04
Sijainti: Tampere, Finland.
Viestit: 1.938
Perusasetus

Heps.
Älä laita imupuolelle vaan pakosarjaan ja väliin egr venttiili mulla oli niin omassa virityksessä
vaihdoissa painee nousee kivasti ja on täys hönkä päällä koko ajan tosin rasittaa hivenen puhkua.
eli toi saabin venttiili on hyvä jos on metallisella tukirenkaalla kalvon ympärillä niin ja kun laitat sen putken ja egr venttiilin niin putki on suunnattava virtaussuunnassa puhallinta kohti.
tossa kuvassa näkee jotenkin pks:näkyy siniset silikoniletkut hukkaportin takana vasemmalla oikea puoli on jemmassa putken takana






Edited by - SoSo on 13/01/2005 19:53:10

Edited by - SoSo on 13/01/2005 19:53:51

Edited by - SoSo on 13/01/2005 19:55:06

Edited by - SoSo on 13/01/2005 19:56:38

Edited by - SoSo on 13/01/2005 19:57:19
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
hj-60 turbotus Toni.k Tekniikka & Jutustelu 33 12.10.2009 08:16
HJ-60 turbotus Nerd-O Maasturiprojektit 64 17.03.2009 18:14
l-200:sen turbotus maasteri Tekniikka & Jutustelu 4 16.11.2006 22:09
3B turbotus Tekniikka & Jutustelu 1 27.09.2006 10:28
Turbotus jansku Tekniikka & Jutustelu 8 07.12.2003 19:28


Sivu luotu: 04:39 (GMT +2).