![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
Eipä silti, ei siellä kovin älykästä toimintaa saati tietoliikennettä ole ![]() Mokkulasta (ZTE MF910) saa sen tiedon näkyviin. En tiedä onko se oikein, mitä mokkula solutunnisteena näyttää, mutta sellainen tieto sillä on. Se oli muotoa eNNNN missä NNNN on numeroita.
|
||||
|
||||
![]()
Ok.
Mä oon täs kans testannu DNA 4G tä kotioloissa Huawein mokkulalla, ja ihan melkein oon tyytyväinen. Hetkittäin ihmetyttää kun upload on ihan reipasta, 15 ja ylikin, ja download samaan aikaan putoaa noin 3 een.
|
||||
|
||||
![]()
Ei ole muuta kun puhelimen 4g verkko ja just läppärillä kokeilin niin 35mb tulee sisään.
|
||||
|
||||
![]() Viimeksi muokannut Pauli : 22.07.2015 23:20 |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]()
download aika normi, uppi taas aivan paska, yleensä pyörii siinä 15-20 välillä
http://www.speedtest.net/my-result/4531133189
|
|||
|
|||
![]()
DNA 4G LTE:llä toimii kohtuu hyvin AC762S mokkulalla. Down 20-40, up 20+
Paikkana Sipoo, laitteen sisäisellä antennilla mennään. Tukiasemalle muutama kilsa ja signaalivoimakkuus sekä virhesuhde kohtuullinen. Toimii nettipeleissäkin ja pingi testissä alle 25. Ei enää tarvetta kiinteään lanka ADSLään.
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään M:Langatonta kaukkaria,pylpyrää,puunsuojaliinoja ym | MakeO | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 31 | 05.08.2010 21:53 |
kuinka moni lähtee hirvijahtiin ? | jamppa.w | Chit-Chat | 43 | 05.11.2007 14:32 |
En tiedä kuinka moni seurasi, mutta hyvä pätkä on! | Joakim1 | Linkit | 2 | 27.02.2007 23:56 |
Kuinka moni kiertää veroja? | -MaTTi- | Chit-Chat | 32 | 07.09.2005 06:50 |
Kuinka moni on hereillä?? | Juniori83 | Chit-Chat | 23 | 02.11.2004 05:46 |