![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Kulmavaihde ei ainakaan lämmennyt enempää kuin ennen, kytkin lämpes hiukan enempi kuin ennen. Niin ja jälki nyt on hiukan karumpaa kuin siimalla, mut ei sillä niin merkitystä tuolla pihan ryteikkö osuudella ole. Pääasia et viidakko pysyy kurissa.
Viimeksi muokannut Micco : 20.07.2015 18:38 |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
|||
|
|||
![]() Mä olen pärjännyt vanhalla jönskalla...
Siimapäätä ei tosin ole tarvinnut ikinä käyttää.....
Teräinä olen käyttänyt motonet sirkkeli teriä. Raivaus hommissa useampi repussa jos sattuu karahtaa kiville.... Ja menee muuten kohtuu paksukin jonka joutuu ajelee ympäri..... Tärkeintä kaikille....Oli merkki mikä tahansa....että peli on kelin mukaan oikeilla säädöillä ettei mee laihalle jolloin leipoo kiinni. Ja jos on liian rikkaalla niin ei varmaan toimi riittäväsiti niin että vehkeellä voisi töitä tehdä. Vaikka mun peli on 99/00 vaihteesta niin en kyllä vaihtaisi mistään hinnasta.... Koskaan ei ole ollut ongelmia polttoaineen saannin-/kännistyksen kanssa.. Aina on ollut ensimmäisen tai toisen peli..... Sahapuolella on myös jönskalla hyviä vehkeitä.... Tosin sahat mulla on tilheä. Ja ketjut olen teroitellut itse metallirunkoisella koneella youtube videon mukaan.... ei tarvii aina hakea uutta.....menee suoraan ja leikkaa yhtähyvin tai paremmin kuin uusi....(Huom purun ohjaimen korkeus leikkaavaan terään verrattuna). Viimeksi muokannut H_Nietu : 20.07.2015 22:27 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Myydään husgvarna saha ja raivuri... | Ripe24 | O/M/V Muut | 2 | 20.03.2014 07:58 |
Renkaista mielipiteitä? | Eräjore | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 16.09.2013 13:32 |
kipinä mielipiteitä? | aslakki | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 21.08.2011 10:54 |
Ostetaan Mielipiteitä renkaasta | Rekisteröimätön | O/M/V Renkaat ja vanteet | 1 | 06.04.2009 12:17 |
mielipiteitä cuulerista | jv | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 21.10.2008 05:24 |