![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#11
|
||||
|
||||
|
typerä kysymys, mutta onko ZJ:ssa tuollasta power/comfort asentoa jossain vaihteiston ohjelman muuttamiseksi? nimittäin olin ihan haltioissani kun ajelin ny vkl tuolla Xjeepillä ja ko lykkee powerin päälle lootan kytkimestä niin jumaleissön mika cafe raaseri
bensaa tietty menee kaupunkipyörityksessä ehket 50l/100km mut ei sen väliä kuhan on hauskaa
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myydään / Vaihdetaan Jeep Grand Cherokee 4.0 | Jeeep | O/M/V Ajoneuvot | 6 | 02.02.2012 21:06 |
| M: JEEP GRAND CHEROKEE 5,2 -95 | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 08.03.2008 13:40 | |
| Ostetaan jeep cherokee/grand cherokee vanteet | O/M/V Muut | 5 | 16.12.2005 21:50 | |
| M: Jeep Grand Cherokee | O/M/V Muut | 1 | 01.11.2005 19:27 | |