Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #6  
Vanha 12.01.2005, 19:17
Kentsu Kentsu ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 09.02.03
Sijainti: Pornainen, Finland.
Viestit: 713
Perusasetus

Jeepissä on on jäykät akselit eli sen maasto-ominaisuuksia on helpompi kehittää paremmiks. 4 Runnerissa etupää erillis-jousitettu korottaminen työlästä ja kallista ja vaikka tekis mitä niin sitä ei saa kunnolla joustamaan. Jos siis aikoo ajella Offia jeeppi on helpompi/halvempi kohde. Yhdellä duuni kaverilla oli tuollainen V6 automaatti 4Runneri ja se oli aikamoinen bensarosvo noin 20 satasella, toisen duuni kaverin 2.5 manual -92(muistaakseni) Cherokeen kulutus vaihteli 11-13L tietämillä.

-alle 3000kg offi-autot punnitaan neuvolassa-
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Cherokee XJ vm.1990 sjeeppi Maasturiprojektit 30 05.01.2013 12:15
M: 1990 Jeep Cherokee 4.0 4x4 5v Manuaali jeeb O/M/V Ajoneuvot 2 17.07.2008 19:38
O: Jeep Cherokee 1990 ohjaustehostimen pumppu O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 07.08.2007 08:33
Jeep Cherokee 1990 ABS speed sensor nisti Tekniikka & Jutustelu 0 04.05.2006 21:51
Jeep Cherokee 1990 4.0 bensapumppu Tekniikka & Jutustelu 0 06.08.2005 20:20


Sivu luotu: 00:41 (GMT +2).