![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Jeepissä on on jäykät akselit eli sen maasto-ominaisuuksia on helpompi kehittää paremmiks. 4 Runnerissa etupää erillis-jousitettu korottaminen työlästä ja kallista ja vaikka tekis mitä niin sitä ei saa kunnolla joustamaan. Jos siis aikoo ajella Offia jeeppi on helpompi/halvempi kohde. Yhdellä duuni kaverilla oli tuollainen V6 automaatti 4Runneri ja se oli aikamoinen bensarosvo noin 20 satasella, toisen duuni kaverin 2.5 manual -92(muistaakseni) Cherokeen kulutus vaihteli 11-13L tietämillä.
-alle 3000kg offi-autot punnitaan neuvolassa- |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Cherokee XJ vm.1990 | sjeeppi | Maasturiprojektit | 30 | 05.01.2013 12:15 |
M: 1990 Jeep Cherokee 4.0 4x4 5v Manuaali | jeeb | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 17.07.2008 19:38 |
O: Jeep Cherokee 1990 ohjaustehostimen pumppu | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 07.08.2007 08:33 | |
Jeep Cherokee 1990 ABS speed sensor | nisti | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 04.05.2006 21:51 |
Jeep Cherokee 1990 4.0 bensapumppu | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 06.08.2005 20:20 |