![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Eli riittää kunhan on vaan neljästä nurkasta ruopiva ja kokonaismassa yli 2000 kg.
Eli kaikki neliveto-Suburbanit ovat N2G-luokkaan kuuluvia, vaikka ottella lukee N2. Mutta mitä sä siitä hyötysit? Ei vaikuta rengas- eikä korotussääntöihin. Ainut että kuraläpät eivät ole maastoautossa pakolliset "jossa roiskesuojien käyttö oleellisesti hankaloittaa ajoneuvon käyttöä". |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
standard luokan säänöstä | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 31.01.2008 15:58 | |
Panssaroitu M1-luokan ajoneuvo | Kelaperse | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 08.05.2007 04:16 |
O: Ö-luokan leimattu talviauto | Kovakalu69 | O/M/V Muut | 4 | 27.12.2005 22:48 |
M: Suzuki SJ 410 Stanu luokan vehje. | pikkujussi | O/M/V Muut | 8 | 25.10.2005 14:47 |
M:Standard luokan Suzuki | Racingrabbit | O/M/V Muut | 3 | 13.09.2004 07:17 |