![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Kyllä on komeeta jälkee. Tuohon koneen huutamiseen tuli yks kuuma vinkki mieleen. Onhan siellä palautin jousi paikoillaan vivussa johon kaasuvaijeri tulee kiinni? Niin siellä pumpun päässä. Kuuleman mukaan se jos uupuu niin kierrokset saattaa huutaa. Ja konehan sammuu alipaineella jota sähköinen magneettiventtiili säätelee. Venttiili on siinä kannen päällä ahtoputken takapuolella. Siihen kun tulee virta niin kone käy ja sitten kun virta katkeaa niin kone sammuu. Laturin alipainepumpulta lähtee pieni kumiletku joka menee koneeseen päin niin sitä seuraamalla kannattee tarkistella net ohkaset letkut sieltä koneen vasemmalta puolelta
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Eikäku net letkut on siellä imusarjan puolella eli oikealla puolella konetta
|
#3
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#4
|
|||
|
|||
![]()
Siinä on varmuuden vuoksi kaksi jousta. Sellaisten kumituttien sisällä. Toyotalta löytyy.
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
No niin, hiljakseen tämäkin projekti eteenpäin. Olisiko kenelläkään kuvia noista jousista kuinka ne tulee. Toyotalta löytyi ja Belgiasta tulee tammikuun alkuun kaksi jousta. Muistikuva oikeastaan vain yhdestä jousesta joka oli viritelmä tuossa vaijerin palautuksessa.
|
#6
|
|||
|
|||
![]()
Siellä taisi olla selvät paikat johon jouset tulee.
Pumpun takapuolella tappi ja kaasuvivussa pienet reiät jousille. Joskus tuli itselläkin liikenteessä mielenkiintoisia tilanteita kun tuo jousi katkesi kesken reissun. Auto kulki kaasuun koskematta 110kmh ![]() Viimeksi muokannut Mika_T : 16.12.2016 20:20 |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Täytyy yrittää tihrustaa kun saat jouset käteen.
|
#8
|
|||
|
|||
![]()
No niin, eli lienee nuo kaksi jousta jotka liitteen kuvassa. Seuraavaksi: Jarrut, kytkin, sisusta + kaikki muu. Mites toi kytkimen ilmaus, onko jotain kaavaa ja huomioon otettavaa?
|