![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
JuKu Land Rover 110 Special Vehicles RangeRover -72 Mitsubishi Pajero -90 -> Ajettu afrikkaan http://teamdiesel2015.blogspot.fi/ |
|
#2
|
||||
|
||||
Ääh
Taitaa jäädä projekti tekemättä...
![]() N13 koppaseen Nissan Sunnyyn ois pitäny vaihtaa ca18det moottori... vertailumoottorissa ca18de moottorissa 131hp ja 159Nm tähän plus 20% ois 157,2hp ja 190.8hp ca18det vakiona 169hp ja 228Nm... Oon mie suuri rikollinen
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Kaverilla oli vuosia sitten moinen ihan leimattunakin. En vaan kuollaksenikaan muista että miten se tehtiin.
|
|
#4
|
||||
|
||||
Eipä tuossa kummosia
GTi:n jarrut, laatikko ja moottorin kiinnikkeet vaihtaa mitkä jo löytyykin. Eli aika bolt on homma. Katalysaattorin kun joutuu lisäämään niin syöhän se tehoakin
... Puuttus vaan se ca18det kone No huonompana vara vaihtoehtona olisi turbottaa 1.6 GTi:n kone joten siitä tulisi ca16det.
Viimeksi muokannut ajelija : 15.07.2015 19:37 Perustelu: Lisää tietoa |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Ei koneen tyyppi turbottamalla muutu turbolliseksi, se on silloin omavalmiste ja penkkilapulla läpi, kunhan et ota liian isoilla numeroilla sitä lappua...
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Onko tästä uudistuksesta kuulunut mitään ?
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
Eiköhän sieltä jossain vaiheessa tietoa tupsahda.. kunhan nyt ensin Trafin virkamiehet palaavat 7 viikon kesälomaltaan
Taisi tässä ketjussa jossain olla, että heinäkuun loppu <-> elokuun aikana varmaan selviää ![]() Sitä odotellessa, kun pikkuhiljaa pitäisi mennä vanne- ja rengaskaupoille
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
|
#8
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Ainut huono puoli täs yksilössä on et tekniikka tallin lattialla ja mietinnäs et kasataanko vai mitä tehdään... Boxi modattu ahdin käyttöön, ja VAG:N puolat laitettu jne... |
|
#9
|
||||
|
||||
Enköhän näillä laita...
Kun on jo hommattuna joka nurkkaan uudet levyt... Jarrusylintereiden uudet tiivisteet... Käsijarruvaijerit... Kaikki uudet puslat tukivarsiin...
|
|
#10
|
||||
|
||||
|
minkähän vuoden kesällä tämä oli tarkoitus käsitellä...
jos kiireellinen ni luultavasti v.2017,jos ei niin kiireellinen ni sit varmaan v.2025...![]()
__________________
RRC -87 |
|
#11
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
Monien lähteiden mukaan elämä johtaa 100% varmuudella kuolemaan. Muistakaa pelätä kaikkea, älkää vahingossakaan erehtykö nauttimaan mistään. Ikinä. Milloinkaan. autot: TOYOTA HJ61, NISSAN KING CAB 4X4 2.5TDIC |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Rajat kiinni ja äkkiä!! | Lars | Society | 3 | 09.02.2016 19:31 |
| Kylla ne kohta autoihinkin tarkat rajat... | Korpikumpu | Chit-Chat | 16 | 19.12.2009 20:38 |
| LJ 70 rengasmuutoksen paperit | PikkuPeikko | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 06.02.2008 06:49 |
| Onko pykälät lavan pituudesta muuttumassa? | _Metal_ | Tekniikka & Jutustelu | 25 | 09.07.2007 10:34 |