![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Tämän perään sopii tasan kaksi vuotta sitten lisätty kuva: ![]() ![]() ![]() ![]()
__________________
Harbor Cruisers |
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() ![]() Auto tykkää kun sitä käytetään ??? |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Pikkuhiljaa lähtee Klaper remontti käymään, onneksi on vielä aikaa
![]() Purkasin etupään auki jotta moottorin kimppuun pääsee helpommin ja samalla voi noita pintapeltejä hiukan hifistellä suoremmiksi kun kokoaa ne takaisin (turhaa hommaa?) Moottori on kamala savinen möykky. Jäähdytin siirtyy lavalle, mutta pohtisin jos jättäisi tehostimen ja laatikon lauhduttimet vielä keulalle niin niiden puhallin tekisi hiukan ilmankiertoa moottoritilaan jäähdyttäen pakosarjoja tms.. onko tarpeellista? Ilmastointilaitteen kompura lensi nurkkaan ja tilalle sovitellaan hytikka pumppua uudelle vinssille. Ahdasta on mutta eiköhän noi remelit saa tuonne mahtumaan sovussa apulaitehihnan kanssa. Hiukan täytyy vesipumppua ja tehostimen tukirautaa kiertää: Viisaat kyllä sanoivat ettei hihnapumppua kannata laittaa mutta koitetaan ny kuitenkin. Ton kytkimen siihen pumppuun haluan kuitenkin jottei turhaan hukkaa vähäisiä tehoja silloin kun ei tarvita. Vanteet tuli levittämöltä, vielä rockringit hitsaten paikoilleen ja maalia niin pääsee kokoomaan pyöriä. Etrasta hain 5mm polyeteenilevyä 1,5x3m palasen, siitä pitäisi väännellä bedlock kehät pyörien sisälle. Kaveri teki joutoaikoina pajassaan uudet moottorin kumityynyt, pakosarjat hakkaa runkoon taas kun kiinalaiset orkkismalliset kumit on taas vääntyneet muodottomiksi. Nyt pitäisi kestää: Muistilista jutuista jotka täytyy tehdä: -vinssi moottorin eteen + hydr.säiliö + letkut + venttiili ja kaukosäätökaapeli hyttiin + liukukita moottoripalkkiin alas -vanteet kuntoon ja renkaat ja bedlockit paikalle -sähkövinssi taakse, asennus ja vinssiin uusi releboxi ja huolto -hantinpenkki kuskin retkahtaneen tilalle ja paripenkki hantinpuolelle vinssimiehille + toinen vyö hanttimiehille -kauhukahvat vinssimiehille etteivät kolhi itseään toisiinsa -uusi pissapoika tsydeemi isolla säiliöllä ja pyyhkijän moottorin vaihto virkeämpään moottoriin -snorkkeli katolle tai konepellinpäälle -syyläri penkkien taakse, letkut/putket runkopalkkien viereen ja joku väliseinä turvakaaren kohdalle -akku takakoppaan -valot ja töötit jne. kuntoon -etuvetarien vaihto ehjiin -paljon muuta -vielä jotain mitä nyt en muista Tästä on sitten hyvä jatkaa ![]() Laitetaan vielä omaksi muistutukseksi: 19 Day to deadline... Viimeksi muokannut Mase : 11.07.2015 21:46 |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Kauheesti touhuttu koko päivä ja vaan ton verran tuli edistystä. Nyt olis pumpun kiinnikkeet ja apurullat paikoillaan. Rulliin täytyy vielä keskiöt sorvata ja pumpun rautaan tehdä kiristin ja lukitus sitten kun saa hihnat. Vinssiäkin tuli hiukan sommiteltua.
Ahdasta on mutta kai ne remmit tuolla kulkee, jos näyttää pahalta niin apulaite hihnaa siirretään 3-4mm ulospäin sitten on jo vaikka kuinka tilaa! Mitkäs hihnat on parhaita pidoltaan, teollisuus mallit varmaan mutta onko noita 13mm remmejä montaa eri laatua?? |
#5
|
|||
|
|||
![]()
mä voin lahjottaa sulle blokipyörän sille voi olla käyttöö
__________________
Team Kutunjuuston "päällikkö" VOLVO ON HYVÄ PYÖRÄKUORMAAJA MERKKI |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Mites klaperi remontti edistyy?
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: Range Rover "pepe de mule" | imported_offroadjouni | O/M/V Muut | 0 | 21.01.2003 08:33 |