![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Niinpä,vaikeeta on...Mulle tän palstan alku aikoina,Offroadjouni oli ehdottomasti se paras juttu tääl..se ei tietysti tarkoita,et meil olis mikään muuttunu täs aikojen saatos.näin vain kun kylmän topicin ajattelemattomattomuuttani laitoin,on minunkin oltava rehellinen tämän päivän tilanteelle. Eihän tää ole tilanne,missä toiselle kumarretaan ja samoin tein toiselle pyllistetään..Gary Grand sen ilmaisi ihan niinkus minun mielellä...Paulilla on se oma tyylinsä,missä kerrotaan asiat just niinku ne on ja viel niide oikeil nimillä..sopii pohjoisen pojalle ihan omanaan.. Uskoisin vakaasti et kaikki tietää tän olevan leikkimielinen tosikilpa ![]() Tässä valossa,en usko et offijonekaan on pahastunu tilanteen saamasta käänteestä,puhumattakaan siit millane prokkis on hänel käynnis ja millainen äänivyöry hänel on piilos ![]() Heittäkääs ny ensimmäine ykkösenä mieleen tuleva mode pisteille,katsotaans leikkipäälläns mitä täst tulee...yks mode/piste,ilman mitään perusteluja,that is...
W163 ML 400 CDI Ei ole enää maasturia. Leipäkää maistu enää leivältä.. Viimeksi muokannut G280E : 30.06.2015 20:50 |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
And he Scores....
For Pauli ![]()
|
|||
|
|||
![]()
X2 Ainoa moderaattori jonka nähnyt livenä "muut sattaa olla taruolentoja".
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() ![]() Pauli 5 PEE 1 offroadjouni 2 Lars 1 ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Ei mulla ole tarvetta laittaa modeja järjestykseen, jonkun tunnen jotenkin ulkonäöltä, eikä niille uskalla mennä mitään julkisesti sanomaan... Hyvin on palsta pelannut! TEMÄHIK |
|
|||
|
|||
![]()
Paha sanoa noista kolmesta, Pauli, Pee ja Offroadjouni... Kaikki tekee hienoa jälkeä maasturien- ja moderoinnin kanssa... Ja todellakaan unohtamatta Larsia ylläpidosta... Ei vaan osaa jakaa ääniä oikeudenmukaisesti kaikille hyville...
|
|
|||
|
|||
![]()
Tähän asti kaikilla palstoilla kaikki modet ansaitsee suuret kiitokset, täällä vieläpä ekstrasuuret kun jaksavat vielä opastaa huomattavan pitkään.
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Modet - zekatkaa | Kaitsu67 | Ongelmia palstalla? Kysyttävää ylläpidolta? | 5 | 09.01.2013 11:41 |
MODET HEI! nyymi spämmiä | bj75 | Chit-Chat | 46 | 16.05.2008 13:10 |
O: "La-puhelin, kaikki modet" | kingkuppi | O/M/V Muut | 0 | 22.07.2005 15:08 |
Korotusajatelma omasta päästä. | Gemari | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 28.07.2004 08:56 |