![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Jäikö minulta jotain tajuamatta, vai mitä veetä? Auto/ajoneuvoveron suunniteltu alennus, hirmu hypetys... alennus on esimerkkinä mainitusta ~30ke autosta vajaa 2ke NELJÄN VUODEN aikana!!??? Eli, enkö minä nyt taas tajua jotain vai onko tämä just sitä ihteään... gringon kusetusta? Juu ei, en ole ostamassa autoa. Todellakaan, purskahdin vaan nauruun kun uutisissa tuosta kohkattiin.
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG. RRC 3,9SE -90. Valkoinen. Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto" Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu" Range Rover P38A -95, purkuraato Volvo C303, muutti pois. Viimeksi muokannut AVRO : 24.06.2015 21:14 |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]()
__________________
Tumpula Racing Team |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Pistetään nyt tännekin kysymys, kun tuolla lj topicis ei ole oikeen vastauksia tullu.
Hommasin LJ:hin jo Ironmanin n.3" tuumaa korottavat vieterit ja nyt pitäis iskarit vielä hommata kunhan saan mitattua minkä mittaiset pitää olla. Olen pohtinut oisko nestevaimentimet maastossa mukavammat kuin kaasut, itellä ei ole kokemusta kuin kaasuista. Maantiellä huojumiset keikkumiset ym. ei haittaa itseä kun olen tottunut sellaiseen, metsässä toimivampi ratkaisu nyt hakusessa. Alla tosiaankin 3" korottavat vieterit, takaiskarit jonkun verran vinoon asennettu (oisko n.55 astetta), etuiskarit pystyssä kuten alunperinkin. Hiukan kävi mielessä et josko taakse kaasut koska asennus vinossa eli vaimennusteho on heikompi ja eteen nesteet koska ovat vaimennutehon kannalta optimiasennossa. Onkos porukalla käytännön kokemusta kaasu ja nesteiskareiden erosta maastossa ja kadulla? Entä onko jossain ylipäänsä myynnissä ns. 4x4 nesteiskareita, Rancholla on hyvät tiedot iskareista mm. mitoista mut niitten valikoimassa taitaa olla pelkästään kaasuja tai sit en vaan osannut hakea. |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Sähköpuolen probleema, eli matkailuauton sähköihin liittyvä kymysys. Miten käy jos inventteristä syöttää virtaa pistorasiaan auton ollessa "irti" valtakunnan verkosta? voiko hajottaa jotain? Ois pirun paljon helpompaa pyörittää mikroa kun ei tarviis mulkata johdonpaikkaa,,,on v-mäisessä paikassa,,luulis kaikkien pistorasioiden olevan yhteydessä toisiinsa?
__________________
-Osta japsi ja opit hitsaamaan- |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
-> verkon syötön valintakytkin olisi vähintään suositeltava... |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Pitääpä siis tuohon johto tekasta, pitää tehdä joku muistutustarra tonne verkkopuolen pistokkeen kanteen
.
__________________
-Osta japsi ja opit hitsaamaan- |
|
#8
|
|||
|
|||
|
kumpi on parempi kärry vedellä, telillä oleva vai 1 aks. ?
__________________
t5 portteri -07 mitsu ällä200, -06, 4x4, manual, 31" kummipyörät |
|
#9
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2014 ! | lavanelikko | Chit-Chat | 1901 | 31.12.2014 15:33 |
| Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2013 ! | SuurSyömäri | Chit-Chat | 2193 | 01.01.2014 17:02 |
| Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2012 ! | SuurSyömäri | Chit-Chat | 1015 | 03.01.2013 18:46 |
| Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan ! | SuurSyömäri | Chit-Chat | 2358 | 31.08.2012 20:55 |
| mitä tehä patrollille ku ei käänny?? | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 21.03.2011 16:41 |