![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Mitäs arvon raati mieltä.. Grand vitataraan vm.05 diesel tekivät ad:llä jakoremontin.. kesti 3000km ja jako hyppäs ja kone poks. väittivät että hihna pyörästä irronnu joku laminointi joka menny hihnan väliin ja jako sekasin. ei kuulemma kuulu se hihna pyörä vaihdettaviin jako remontin yhteydessä vaikka joudutaan irroittaa remontin yhteydessä..eli olisko hihnapyörää jouduttu murjomaan esim. ulosvetäjällä josta syystä laminointi vioittunu..
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Aika rajatapaus on, paha sanoa miten lakituvassa kävisi. Lähtisin hakemaan kompromissia kustannusten osalta, jotain 50/50 %. Sitä hihnapyörää kannattaa tietty vähän tutkia onko minkälaisia jälkiä siinä. Sinänsä voisi olettaa, että ammattilainen olisi tuollaisen orastavan vaurion hihnapyörässä huomannut mutta ei välttämättä.
__________________
Tumpula Racing Team Viimeksi muokannut Heguli : 25.06.2015 05:24 |
#3
|
||||
|
||||
![]()
kai noilla jakoremonteilla joku takuu on ?
viet sen johonkin merkkiliikkeeseen että saavat kattoo siellä ja lasku ad:lle meillä on ainakin muutaman kerran tutkittu töissä jonku toisen liikkeen tekemisiä ja kun vika löytynyt niin lasku on lähtenyt sinne toiseen korjaamoon.
__________________
-MMC- Suzuki Jimny -02 Suzuki sj 413 Ex Toyota Lj -89 Ex Suzuki sj 413i Ex Suzuki sj 410 |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
Tumpula Racing Team |
#5
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#6
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Ko. pyörä yleensä lähtee irti kun pultit löysää, harvemmin niitä tarvii kovin voimakkaasti käsitellä. Jos em. pyörästä kyse, niin eivät suoraan ole korvausvastuussa. Kysymykseksi jää se että olisko jakopään tekijän pitänyt huomata remonttia korjatessaan että vulkanointi on huono ja mainita siitä. Kannattanee kysyä kuluttajaneuvonnasta vinkkiä aiheeseen. Jotain ennakkotapauksia siitä on käsittääkseni on olemassa että korjaamokäynnillä on jotain jäänyt huomaamatta ja se on aiheuttanut korvausvastuuta.
__________________
www.OFFROADOULU.com |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Onko kellään vinkkiä antaa mistä kannattais hommata kartio kalvain että vois kalvaa kääntöpäihin yläpuolelle Kartion että sais ohjausvarret yläpuolelle kiinni? Tarkoitus olis tehdä siis soa eikä käyttää siihen ohjausvarsia dilemmaan juuri yhtään rahaa
![]()
__________________
-MMC- Suzuki Jimny -02 Suzuki sj 413 Ex Toyota Lj -89 Ex Suzuki sj 413i Ex Suzuki sj 410 |
![]() |
Luokat |
samurai, sj410, sj413, suzuki, yleistä |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 8 (0 jäsentä and 8 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Miksi Disco1 tai Defe ei soveltuisi offikäyttöön? | Sirernog | Tekniikka & Jutustelu | 188 | 20.04.2012 20:30 |
Kassillinen tyhmiä kysymyksiä,... | regular | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 13.05.2007 22:13 |
Bj-40 murros ja sarja tyhmiä kysymyksiä | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 25.06.2006 17:18 | |
Bj-75 , kysymyksiä ??( tyhmiä ) | Palde | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 02.02.2005 19:17 |
Tyhmiä kysymyksiä | Kupla | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 13.09.2004 13:47 |