Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 24.06.2015, 15:36
tapor tapor ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 27.05.14
Sijainti: joensuu
Viestit: 10
Perusasetus

paukkaja


Onko ne talkoot paukkajalla 27.6 ja monen aikaan? tv:Mönkkärikuski

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 24.06.2015, 18:47
Topi1982 Topi1982 ei ole kirjautuneena
Banned
 
Rekisteröitynyt: 25.01.06
Viestit: 3.077
Perusasetus

Tulen lauantaina 27.6.2015 Juhan Nostopalvelu Oy:n ritilä Scanialla 5t Volvo
kaivinkone kyydissä talkoisiin n. Klo 9.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 24.06.2015, 19:11
PunisherFIN:n Avatar
PunisherFIN PunisherFIN ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.07.13
Sijainti: Savonlinna
Viestit: 1.883
Perusasetus

ei perkele, joko ne nyt jo on tää kesä hupenoo liian noppeesti ko työt häirihtöö vappaa-aikoo
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 24.06.2015, 19:15
andy:n Avatar
andy andy ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 07.01.09
Sijainti: joensuu
Viestit: 598
Perusasetus

Joo mukana menossa lauantaina...
__________________
-ISORY OFFROAD-
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 24.06.2015, 19:48
Kydon Kydon ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 17.04.14
Sijainti: Joensuu
Viestit: 112
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jyty Näytä viesti
Tulen lauantaina 27.6.2015 Juhan Nostopalvelu Oy:n ritilä Scanialla 5t Volvo
kaivinkone kyydissä talkoisiin n. Klo 9.
Panokset kovenee, sano kummelin miehet aikoinaan

Yritän olla itsekkin ysin maissa paikalla.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 24.06.2015, 20:12
kellukka kellukka ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 14.01.13
Sijainti: joensuu(Uimaharju)
Viestit: 1.074
Perusasetus

Paikalle toivotaan mahdollisimman paljon porukkaa sillä tekemistä riittää. sahoja ja laavun korjaus tarpeita matkaan. eli kirveitä nauloja vasaroita lapioita yms.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 24.06.2015, 20:42
Ab3:n Avatar
Ab3 Ab3 ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 28.02.14
Sijainti: Joensuu
Viestit: 775
Perusasetus

Lauantaina lähtö autokaupoille, ja sunnuntaina palailen... Senpuoleen ei pääse osallistumaan, eikäpä kyllä ole tuo HJ edes ajokunnossa. ennenku syksyllä. Tai jotain. Eikä sen puoleen jos lapiomieheks tulisi, niin nähtiinhän se viimekski mitä se lapio kesti...

Eivaa pitää kesän mittaan käydä vaikka polttopuita tekemässä sinne nuotiopaikalle, hetikun vähänkään kykenee.
__________________

-ISORY-

Itä-suomen off road yhdistys


SLCK #539


Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 25.06.2015, 07:19
Ab3:n Avatar
Ab3 Ab3 ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 28.02.14
Sijainti: Joensuu
Viestit: 775
Perusasetus

Nyt saataisi taas olla maastureiden kanssa näytillä&apuna.
Elikkä EVK-liiga olis 12-13.9 Ylämyllyn ajoradalla. Kevätmyllyssä olin hinaamassa autoja, ja nyt tuli pyyntö tulla uudestaan. Samalla pyydettiin enemmän maastoautoja, koska noihen perässä kevyesti liikkuu semmonen ratakiree kilpuri. Kisat on kakspäiväset, osallistuminen joko molempina päivinä / tai vain toisena?

Miun kautta vois kysellä lisää joko privana tai soittamalla numeroon; nollaneljäneljä-5239819.

Nyt näkyvyyttä maastoautoilijoille, ja aitiopaikat seurata kisoja!
__________________

-ISORY-

Itä-suomen off road yhdistys


SLCK #539


Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 25.06.2015, 17:32
suzs205:n Avatar
suzs205 suzs205 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 22.06.11
Sijainti: joensuu
Viestit: 233
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kellukka Näytä viesti
Paikalle toivotaan mahdollisimman paljon porukkaa sillä tekemistä riittää. sahoja ja laavun korjaus tarpeita matkaan. eli kirveitä nauloja vasaroita lapioita yms.
Tullaan, lapio + vasara + jotain nauloja löytyy.
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 26.06.2015, 09:46
Kydon Kydon ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 17.04.14
Sijainti: Joensuu
Viestit: 112
Perusasetus

Tulen paikalle mönkkärillä ajamalla kärri perässä ja tuon kyydissä vähän polttopuita laavulle. Tuolla tukkikärrillä voidaan siirrellä puutavaraa myös paikanpäällä, jos tarvetta on.
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 26.06.2015, 21:00
andy:n Avatar
andy andy ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 07.01.09
Sijainti: joensuu
Viestit: 598
Perusasetus

Huomisen talkoolaisille tarjotaan kahvia, teetä, makkaraa ja mehua ettei tarvihe nälissään raataa.

Toivottavasti sää suosii!
__________________
-ISORY OFFROAD-
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
WORRYCROSSI 31.10.15 Tulokset, kuvia, videoita... Patu925 Tapahtumat 111 07.11.2015 16:53
Juhannus Trial 2015 Peruttu, muutettu ajelupäiväksi 13.6.2015 sirP Tapahtumat 95 22.06.2015 20:54
Suur Maasturite Talvesprint 2015 23-24.01.2015 Kynnapas Tapahtumat 6 28.01.2015 22:54
ISORY:n tapahtumia 2014 andy Tapahtumat 360 31.12.2014 17:02
ISORY:n tapahtumia 2013 Kokoonnutaan 11.1 2014 andy Tapahtumat 329 31.12.2013 10:29


Sivu luotu: 18:03 (GMT +2).