![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---M...-V-2000028594/
__________________
---------------------------------------- If it works, tear it apart and find out why! https://roverfriends.fi/palsta/ ![]() 3 Amigos-never travel alone |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Tämmösen mää otin kun tilasin tuolta muutakin. Ei oo muuten kalliita nuo peruutuskamerapaketit, tekeeköhän noilla mitään.
http://www.e-ville.com/fi/3049-mitta...temittari.html |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Nyt ois hyvät neuvot kalliit.
Ajelen lyhyellä 2003 vuosimallin 3.2 DID Pajerolla jossa on automaattilaatikko ja siitä kuoli kiekkamittari. Ennen mittarin kuolemaa auton hytissä haisi palanut sähkö, jonka jälkeen käytin auton sammuksissa. Starttasin pirssin jonkin ajan kuluttua, jolloin kiekkamittari näytti nollaa ja vaihteisto oli ilmeisesti mennyt vikatilaan (ei ota kierroksia, vaihtaa laiskasti. Kiertää kuitenkin normaalisti vapaalla ja toimii normaalisti ajettaessa käsivaihteilla. D:llä ajettaessa ei anna kiertää). Autoa käytettiin piuhan päässä ja tietokone ilmoitti ruiskutuksen venttiilin vikakoodin. Mitäs tehdään? Paikallinen paja nosti kädet pystyyn.. |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Pajero Gen2 takatukivarrret.
Elikkäs korikiinnikkeen puoleisissa päissä on molemmissa on se puslan alunen kulunut kuopalle. Eli se pikku pätkä joka alkaa heti sen kierreosan jälkeen ja jää puslan alle. On hakannut siihen korikiinnikkeesseen, joka on myös kulunut ja isontunut. Tuon korikiinnikkeen reiän saa helpostikin kuntoon, mutta tuo takatukivarsi pistää miettiin. Onko porukka tuota miten korjaillut. Ajattelin hitsata siihen teräsholkin tai jotain vastaavaa... näkyy kaikissa käytetyissä olevan samaa vikaa, joten ei varaosista ole apua...ja uusia takatukivarsia ei taida mistään saada. On vähän isompi remppa meneillään, joten tekis mieli tuokin saada kuntoon. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Kysymys muille pajeron omistajille. Searchi ei toimi tabletilla joten hakua ei voi tehdä,
pajero gen 1 2,5 td varustettuna tdic mallin laatikolla ja vauhtipyörällä? Vauhtipyörästä ei varmuutta, muttta se tärkein eli paikallaannoli 3 mm ulokkeella oleva startti niin passaako sinne vaihtoehtoisesti 10 mm ulokkeella oleva startti tilalle?
__________________
LaMaas offroad Pohjois-suomen offroad Offroad Oulu Www.Suzuki4x4club.fi www.laplandtrophy.com Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !! |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Itse itselleni vastaten, ei sovi 10 mm ulokkeella oleva 3mm ulokkeella olevan tilalle jos ei tee välilevy startin ja laatikon väliin.
__________________
LaMaas offroad Pohjois-suomen offroad Offroad Oulu Www.Suzuki4x4club.fi www.laplandtrophy.com Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !! |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Moro.
Jollain linkkiä, mistä löytää pitkän kakkoskoppasen pajeron rungon mitat. Samanlainen ku tuossa esim. samurain mitat. http://www.vehiclepdf.com/2011/01/ch...i-samurai.html |
#8
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#9
|
|||
|
|||
![]()
Itsellä rupes vuotamaan syöttöpumppu sieltä akselin päästä olevasta stefasta.
Mistä mahtaisi uuden saada ostettua/tilattua? Kyseessähän siis pajero 2,5tdic vm.89.
__________________
Äkkiiks siinäki kauan menee.. |
![]() |
Luokat |
pajero |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 2 (0 jäsentä and 2 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty mitsu pajero huoltoauto 5D PAJERO TURBO STW-L049GW-M-4X4/2700 | Hype | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 16.04.2013 22:45 |
Pajero miehille kysymyksiä | Pauli_Antero | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 05.11.2011 17:06 |
PAJERO V6 3.0 Aut.vm.1989 --> Kysymyksiä! | TOPPAHOUSU | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 31.07.2008 10:41 |
"Voiman tuntu'" Pajero gen2 vs. Pajero gen1 | Propulsion | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 22.04.2008 16:30 |
Pajero kysymyksiä | Juniori83 | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 28.09.2005 11:20 |