![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG. RRC 3,9SE -90. Valkoinen. Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto" Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu" Range Rover P38A -95, purkuraato Volvo C303, muutti pois. |
|
|
||||
|
||||
|
Joo,No se on ollut kyllä "tiedossa",että vanhoja ovat, Luottamuksen puute ei johdu siitä ;-). Kuski oli uusi,ja tilanne jännittävä lapsen silmin.
|
|
|
|||
|
|||
|
Äärimmäistä vitutusta.
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() Joskus 2006 asuin Suomusjärvellä ja silloin tollanen pikkunen Cesna teki pakkolaskun viereiselle pellolle. Oli moottorissa polttoaineen saanti loppunut ja kuski toi koneen alas moottori sammutettuna vieläpä aika ahtaaseen paikkaan. Pikkusen kuskin kädet tärisi kun tilanne laukesi. Mutta joo, sen kokemuksen jälkeen mua ei tollaseen kinneriin saa
|
||||
|
||||
|
mun mielestä on ihan hyvä kun on jalat maassa ei nouse tuollaseen pieneen eikä isoon ollenkaan
![]() viimeks lensin rovaniemelle lapland roffiin olin siiven vieressä niin aivan varmasti oli pop niitit löystyny siinäkin laitteessa ja hiukan moottorikin röpötti. jalat maassa on hyvä olla
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| SJ oikeissa töissä | MuumiPappa | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 18.02.2010 18:34 |
| Mihin olet ollut/olet koukussa? | Skorpioni | Chit-Chat | 14 | 09.03.2008 22:41 |
| Töissä on mahtavaa | Ex_inkkari | Chit-Chat | 24 | 10.04.2005 21:29 |
| Töissä väiteltyä ! | Epeli | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 02.09.2004 16:18 |
| Uudenvuoden yö töissä | Intiaani_Chief | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 01.01.2004 10:17 |