![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Samurai heitti taas autoon kamppeet.
|
|
||||
|
||||
![]()
Miä sain vihdoinkin vuosien haaveilun jälkeen lällärin autoon, mutta en ole kyllä kuullut sieltä vielä pihaustakaan. Eikä kukaan vastannut, vaikka hennolla äänellä kuiskailin FM7 ja FM19 tänään tuolla Espoon/Kirkkonummen nurkilla. Joten en tiedä vielä onko mulla toimiva lälläriviritys vai ei.
![]() Jatkan huutelua, ehkä mulle joskus vielä joku vastaa, edes Vladimir tai Sergei. Jos olis kuumia offipoitsuja aalloilla niin aina parempi. ![]() En kyllä tiedä mikä mun kutsu sitten olisi. Joskus 90-luvun alussa se oli Minni. Aattelin vaihtaa nyt kyllä. ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Itsekkin löysin Mocoma59:n mutta ei tietoa toimiiko, kyllä se kanavaa vaihtaa ja suhisee mutta muuta ei oo kuulunu. koemielellä sitä oon pitänyt 19FM kanavalla, eikös se rekkamiesten käytössä oo?
|
|
||||
|
||||
![]() Olisiko PKS asentajaa....?
Laite on mutta pitäisi asentaa siististi Jeeppiini, tulisi yksi "lällättäjä" kanaville lisää.....
![]() -Ai nii, tarviis vielä antennin.... ![]()
Kun älyttömät käskee haluttomat tekemään mahdottomat, syntyy projekti. ![]() Jeep Grand Cherokee 4L suora-6. vm-95. Oldsmobile 98 Luxury Sedan V8 425cid super rocket. vm-66 Honda CB 750 F2 Seven Fifty. vm-98 MYYTÄVÄNÄ: https://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=8912 |
|
||||
|
||||
![]()
Mullakin vaan suhisee satunnaisesti toi masiina. Niinpä on puntaroinut, että toimiiko/eikö toimi, vai onko niin että enää ei porukalla kuso kulje? Kyl silloin 20v sitten oli joka kanavalla 24/7 lähetys päällä. Yhyy.
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Kyll se täällä rekkapuolella viel toimii ja on noit Kotkassa näkynny jälleen muillakin ku maastureissa
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Eikös rahtipuolella ole kuitenkin 19AM
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
palstalaisten mersut | eyeless | Chit-Chat | 383 | 22.03.2024 11:08 |
Palstalaisten hiluxit | H4lkku | Tekniikka & Jutustelu | 36 | 31.07.2015 22:53 |
Mites palstalaisten autotallit | Profi | Chit-Chat | 19 | 01.01.2012 20:12 |
Palstalaisten autoja? | legro | Chit-Chat | 1 | 03.04.2008 17:23 |
Palstalaisten musiikkimaku | Revolver | Chit-Chat | 132 | 19.07.2006 22:26 |