Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #5  
Vanha 11.01.2005, 08:22
offroadjouni:n Avatar
offroadjouni offroadjouni ei ole kirjautuneena
Super Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.06.02
Sijainti: Kirkkonummi
Viestit: 6.495
Perusasetus

Lainaus:
quote:niinhän mäkin luulin mut konttoril oltiin sitä mieltä et ois pitäny tyypittää maahantuojan toimesta jo silloin aikoinaan. Ehdotin kyl mittauksia mut ei suostuttu. Ne väitti et sen pitää uutena täyttää ne ehdot ja silloin siit ois merkintä tyypitykses.
Höpöhöpö. Pyydä niitä näyttään liikenneministeriön päätös tai vaikka AKEn katsastusohje jossa tuollaista sanotaan. Minä en usko ennen kun sellaisen näen. Esim. mun LJ oli M1 vielä ennen viimeisintä (muutos)katsastusta. Aikaan jolloin tuo on ensirekisteröity ei koko G-merkintää ollut käytössä. Ihan vastaava juttu on kattokorotus-pakettiauton kanssa. Vaikka auto olis tarkoitettu alunperin pelkästään henkilöautoksi, voidaan se muuttaa pakettiautoksi jos se täyttää pakettiauton vaatimukset (3 kuution tavaratila yms.).

/* Life Begins at 35" */
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
standard luokan säänöstä Tekniikka & Jutustelu 8 31.01.2008 15:58
Panssaroitu M1-luokan ajoneuvo Kelaperse Tekniikka & Jutustelu 10 08.05.2007 04:16
O: Ö-luokan leimattu talviauto Kovakalu69 O/M/V Muut 4 27.12.2005 22:48
M: Suzuki SJ 410 Stanu luokan vehje. pikkujussi O/M/V Muut 8 25.10.2005 14:47
M:Standard luokan Suzuki Racingrabbit O/M/V Muut 3 13.09.2004 07:17


Sivu luotu: 21:59 (GMT +2).