Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 14.06.2015, 15:43
Hessu888:n Avatar
Hessu888 Hessu888 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 14.10.07
Sijainti: Finland
Viestit: 2.962
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jvsvmvsv Näytä viesti
Ompa suht kallista toi Hammeri 25€/L. Temalac on vissiin n. ~17€/L ja Kirjo-peltikattomaali ois sen 10€/L joten ihan budjettimaalauksena Kirjo ois paras mut sitä ei sit saakkaan kun puol himmeenä ja ei oo tietoo millanen siitä pinnasta tulee. Varmaan perus apparipinta mut himmeenä se ei iske nii pahasti silmään mut voikohan tota sit hioo ja myllyttää? Temalacia sais millä vaan kiiltoasteella mut sillä tuppaa vaan tulemaan myös sitä kuuluisaa apparipintaa eikä vissiin pysty oikeen hioo ja myllyttelee lopuks et sais hyvän näkösen pinnan toisin ku Hammeril sais laakista sileen mut sitä ei sit saa enää helposti hiottuu tai maalattuu kaikil maaleil päälle..
Miksi budjettivehkeen maalia pitää ylipäänsä hioa ja myllyttää? Ei siitä showpintaa saa vaikka mitä tekis. Vedät valmiiks kiiltävän maalin jos kiiltävän haluat ja lisäkiiltoa sitten vaikka silikonia sisältävällä jobbarivahalla.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty H/P-auton nastarenkaat. andy O/M/V Renkaat ja vanteet 2 24.10.2011 19:37
Ostetaan auton matalanostin purtsi007 O/M/V Muut 0 01.04.2011 22:17
Auton pesua Rekisteröimätön Linkit 1 25.09.2008 17:45
Auton myynnistä.... jakenbj Chit-Chat 6 25.02.2006 11:13
Auton väri Tekniikka & Jutustelu 15 02.02.2006 20:56


Sivu luotu: 00:43 (GMT +2).