![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
Tutulla oli transitissa maskia sekä konepeltiä jatkettu ja generaattori, viimeisin versio oli, et käynnisty jollain kytkimellä kun kone oli käynnissä niin polkimesta ja genu tärähti käyntiin ![]() Joskus oli kuulemma huhun mukaan talonsa sähköistänyt sillä transit genulla hetken aikaa En ny muista olikohan ruottalaisia kun oli motor-homessa kyljessä luukun takana rungossa olevan genun käynnistys kahva Hyvin hiljainen oli käynti ja sinertävä savu tuli auton omasta pakoputkesta ![]()
__________________
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |
#2
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#3
|
|||
|
|||
![]() Se generaattori oli sillä koneen edessä, matta musta transit ja toisena autona sillä äijällä oli muistaakseni mg, sellainen pikku avo se kuitenkin oli Se on huhua, et ois joskus taloon sähköt sillä tehnyt, muttei hirveitä kyl kaffekeittimelle ja telkkarille tarvikkaan Silloin kun olin kakru niin ei puulämmitys silloin ollut outokaan asia, mut generaattorin oli harvinaisempia ja dieselit perkinssejä
__________________
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |
#4
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Se oli varmaan sit hydraulimoottorilla toimiva,eli auton oma moottori on voimanlähteenä,meil on kolmessa autossa vastaavanlaiset sähkön tuottajat.voi hyvinkin olla iso genu..
__________________
W163 ML 400 CDI Ei ole enää maasturia. Leipäkää maistu enää leivältä.. |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Hupiakun tarpeellisuus on omalla kohdalla liittynyt siihen, että sen saa vietyä aika lähelle invertteriä ja siitä se on helppo kytkeä lyhyillä paksuilla johdoilla.
Tosin keulalla olevat akut on kanssa erotuskytkimen välityksellä kytketty samaan systeemiin. Itse päätyisin kuluttamaan virtaa pelkästään hupiakusta tilanteissa, jossa virran kulutusta on vaikea valvoa ja virrat on pieniä. Kaikki akut kerrallaan kytkettynä pelittää paremmin tilanteessa, jossa joku vehje ottaa vähän aikaa suuren virran ja ongelma ei ole akkujen meneminen tyhjäksi vaan vehkeen saaminen käyntiin. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
maasturin hankintaa | pete4x4 | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 12.09.2012 17:31 |
Maasturin hankintaa | Nerd-O | Tekniikka & Jutustelu | 75 | 20.08.2012 13:49 |
Pajeron hankintaa.. | Machist | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 28.03.2012 17:59 |
Ajoalueen hankintaa | Nerd-O | Chit-Chat | 3 | 20.12.2006 21:14 |
Iskareiden hankintaa | jallu80 | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 28.05.2006 12:02 |