H_Nietu ja G280E tuottaa sellaista tekstiä, että ei jaksa enää edes yrittää lukea ja ymmärtää, eli niihin on huono kommentoida..
Kiitos kuitenkin kommentistasi

Voitaisiin toimia myös seuraavanlaisesti..kerro mulle mikä/mitkä viesteistäni kaivelee sua,joko tähän topicciin tai voit myos privana laittaa,käyn sit hoitaan ne pois sieltä häiritsemästä,mulle niistä mitää tunteen tuskajälkiä sieluuni jää

Tuskin kenelleen muullekkaan...Tää ny on vaan tällasta..H_nietun voit sit eliminoida sopivaksi katsomallasi tavalla

mun kaa on helppo pärjää ku kertoo vähä sääntöjen marginaaleja

Helluillekki aina sanonnu et must on sit helppo päästä eroon

(tää oli jäniskevennys,niinku sellane huono pikkuvitsinpoikane)
edittii sen verran et jos ihan kaikki kirjoittamani on sun haluamallasi poisto listalla,pyydän ystävällisesti/kunnioittavasti kääntymään ylläpidon puoleen,kuten sanottu käyn tääl vapaa aikanani,enkä haluais millää käyttää lähitulevaisuuttani aktiivisesti vain viestieni poistamiseen tällä foorumilla.ylläpidolla on uskoakseni(en siis tiedä) työkalut poistaa kaikki viestini yhden klickkauksen taktiikalla
Voin myös niin halutessasi,poistaa nimimerkkini ja luoda uuden haluamallasi alustalla(auto alan slangis,pohjalevyratkaisu),eli voit rajata pois kaiken mikä tulevassa nicissäni voisi alkaa ärsyttään,kuulostaa hyvältä,vai..uskomatonta,mutta näin voidaan todellakin toimia

Koskapa minä olisin ollu vääryyttä vastaan
Maistraatissa voi edelleen tehdä nimen muutoksia...miltäs tää sit kuulostais???
asunnosta on sen verran velkaa etten siit mielellään viel luopuis kokonaa,mut tarvittaessa voisin laittaa tän vuokralle ja kesä kun on aluillaan telttamajoitus ei ihan mahdoton ajatus sekään
jotain jäi varmasti multa huomioimatta,mut näin kun netissä molemmat touhuillaan,voit ihan hyvin laittaa mulle lisä ehdotuksia tulevan varalle,kiitos jo etukäteen

Kunhan ymmärrät että maasta pakeneminen ei ole järkevä ehdotus,pääsisin kuitenkin mistä päin maailmaa hyvänsä taas tänne häirimään..Jäisi tänne jokunen sukulainenki,tyärki kahden poijan kossin kaa ja sillai(ystäviähän tällasel hylkiöl ei ole)Hellu kyl varmaan lähtiis messiin ymmärtäessään järkevänä ihmisenä asian vakavuuden kaikessa loistossaan...
Kyl Sauna on sentäs ihan must juttu,ahhh..
edittiä toisen perään,
ajatuksena kansalais adressin kerääminen voisi tuottaa parhaiten haluamasi tuloksen..tietty määrä...no mä täs sulle selittää,tiet kyl miten se toimii,mut eduskunta käsittelyn jälkeen multa kertakaikkiaan evättäisiin mahdollisuus päästä tänne...IP osoitteeni bannattaisiin,asian varmistamiseksi supo järjestäis tänne ympärivuorokautisen tarkkailun..jos kävis sit parhaiten päin,niskurointi ja tottelemattomuus yrityksieni jälkeen,minut voitaisiin rahdata kahleissa pahamaineiseen siperiaan..tietämyksieni mukaan sieltä olis aika paha saada itseään kuuluville...ainaki jossai 1900 puolvälin tuntumis tai sinnepäin...siin voisii olla sellast äijämäistä otetta tähän touhuun...