![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Mun mielestä se kitka tekee vaan hyvää siellä etupäässä, kunhan sitä ei mene kirrailemaan. Teoria: murroksille/vetareille ei kohdistu niin paljon "hakkaavaa" 0-100% kuormitusta avoimeen perään verraten ja pahassa paikassa huonomminkin pitävälle puolelle välittyy sen verran momenttia että sieltä 500tkm ajetusta murroksesta pysyy ns. väljät pois. Lisäksi siinä avoimessa pikkuperässä on vain 2 tasauspyörästön pikkupyörää, kitkassa 4. Tällähän ei tietenkään ole merkitystä jos kemppi-kymppiin vertaa. Muistaakseni D21 king-cabin c200 perässä on eri vetarin poorit, eli ei käy heittämällä. Voishan ne silti saada sepitettyä avoimen perän rojuista, en tiedä
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Kokemuksia peltityökaluista? | jnu | Chit-Chat | 24 | 07.02.2012 11:59 |
| kokemuksia | petrool | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 15.12.2008 20:14 |
| kokemuksia pressutalleista ? | pee | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 19.07.2007 09:04 |
| Kokemuksia lumikengistä? | KarvaTurpa | Chit-Chat | 12 | 25.11.2006 10:11 |
| KOKEMUKSIA ? | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 22.02.2006 09:10 | |