Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 03.06.2015, 11:10
astalo astalo ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 20.02.12
Sijainti: Kajaani
Viestit: 417
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja TsKo Näytä viesti

Tärkein vikki lienee kuitenkin se, että mee alkoon ja osta pullo viinaa-->sauna lämpiämään-->juo viinaa ja sauno ja mieti huomenna uudelleen ostaakko kuitenkaan sinänsä kivaa autoa mikä on pilattu cdi koneella
No on tässä viimeset 5 vuotta ajettu ranskalaisella. Ja nehän on ihan paskoja ja ei kestä mitään jos nettiä uskoo Ja ei oo tarvinnu kun yks johtoliittimen hapettuma korjata muuten pelkillä huolto-ohjelman huolloilla ja muutamat alustan osat vaihdettu.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 03.06.2015, 18:49
TsKo TsKo ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 02.05.09
Sijainti: Loppi
Viestit: 208
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja astalo Näytä viesti
No on tässä viimeset 5 vuotta ajettu ranskalaisella. Ja nehän on ihan paskoja ja ei kestä mitään jos nettiä uskoo Ja ei oo tarvinnu kun yks johtoliittimen hapettuma korjata muuten pelkillä huolto-ohjelman huolloilla ja muutamat alustan osat vaihdettu.
No juu kaikkeahan paljon puhutaan kaikista automerkeistä. Ja ei mullakaan nyt noita cdi laitteita oo ollu kun kaks mutta kyllä ainaki mulle sattu reilusti ongelmia ton koneen kans. Ja ei toi hihna oo ainoa asia, polttoainesuodatin on toinen hyvä esimerkki ja konehuoneen muoviset naftalinjat kans.
__________________
-95 Dodge Ram 2500 4x4 5.9cummins td
-Miekka ja nakki risa polkupyörä kuskista ainakin tulee neliveto jossainkohtaa iltaa
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 06.06.2015, 23:43
Rocker:n Avatar
Rocker Rocker ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 30.01.10
Sijainti: Rovaniemi
Viestit: 206
Perusasetus

Liekköhän vika vai ominaisuus kun montut tuntuu ratissa. Pahimmissa hypyissä ratti saattaa kääntyä varttikierroksenki jos ei pidä kunnolla kiinni.

Etuakselilta ei löytyny mistään väljää ja kardaanin liukukaan ei ollut jumissa.
Oisko väljällä ohjaussimpukalla tekemistä asian kans?
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 07.06.2015, 18:25
D_Bar:n Avatar
D_Bar D_Bar ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 22.04.11
Sijainti: Sodankylä, Suomi
Viestit: 558
Blog Entries: 2
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rocker Näytä viesti
Liekköhän vika vai ominaisuus kun montut tuntuu ratissa. Pahimmissa hypyissä ratti saattaa kääntyä varttikierroksenki jos ei pidä kunnolla kiinni.

Etuakselilta ei löytyny mistään väljää ja kardaanin liukukaan ei ollut jumissa.
Oisko väljällä ohjaussimpukalla tekemistä asian kans?
Onko korotettu?
Jos on, niin onkohan panhard ja simpukalta raidetangolle menevä tanko saman suuntaisesti.
Ne jos on eri kulmassa, niin aiheuttaa ainaki tuota kyseistä ominaisuutta.

Edit. Tai eihän sen tarvi olla korotettukkaan, jos ei oo kulmat oikein...
__________________
"A Jeep,not a car,not a truck,but a Jeep"
- Grand Cherokee 5.9 Limited -
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 07.06.2015, 20:07
Machist:n Avatar
Machist Machist ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 07.05.11
Sijainti: Pohjois-Karjala, Juuka
Viestit: 455
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja D_Bar Näytä viesti
Onko korotettu?
Jos on, niin onkohan panhard ja simpukalta raidetangolle menevä tanko saman suuntaisesti.
Ne jos on eri kulmassa, niin aiheuttaa ainaki tuota kyseistä ominaisuutta.

Edit. Tai eihän sen tarvi olla korotettukkaan, jos ei oo kulmat oikein...
Mulla tekee samaa tuossa ZJ:ssä. 2" korotus on.
__________________
Jeep Grand Cherokee Limited 4.0 rojekti täällä

Volvo projektia täällä

Pientila Facebook
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 07.06.2015, 20:35
Rocker:n Avatar
Rocker Rocker ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 30.01.10
Sijainti: Rovaniemi
Viestit: 206
Perusasetus

2" korotettu. Panhardin ja työntövarren kulmat ei luulis menevän ketulleen jos ei niitä ole mulkattu?
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 07.06.2015, 21:24
D_Bar:n Avatar
D_Bar D_Bar ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 22.04.11
Sijainti: Sodankylä, Suomi
Viestit: 558
Blog Entries: 2
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rocker Näytä viesti
2" korotettu. Panhardin ja työntövarren kulmat ei luulis menevän ketulleen jos ei niitä ole mulkattu?
No niinhän se kyllä on, jos ovat alkuperäisissä kiinnikkeissä kiinni.
Ei kyllä tullu tuotakaan ajateltua.

Vikakuvaksesta tuli vain mieleen ekana, kun itellä Jeepissä kyseinen ongelma... Aiheuttaa kyllä järkyttävän woblauksen monttujen jälkeen, jos tukivarsissa tai panhardissa on väljää
__________________
"A Jeep,not a car,not a truck,but a Jeep"
- Grand Cherokee 5.9 Limited -

Viimeksi muokannut D_Bar : 07.06.2015 21:27
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 3 (0 jäsentä and 3 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Unimoggeja ja jutustelua aiheesta pee Tekniikka & Jutustelu 694 26.07.2025 22:25
Myyty jeep grand cherokee wj korotuspalat ja iskarit jämtilaika O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 7 13.11.2013 10:11
jeep wj simpukka? pikkujussi1 Tekniikka & Jutustelu 0 24.02.2013 18:52
Ostetaan Ostetaan Jeep WJ 2" korotuspalikat ja spacerit! Jeepp O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 4 03.10.2012 20:34


Sivu luotu: 13:39 (GMT +2).