![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Suikan maalausmillä ootte maalannu koko auton yli. ajattelin telalla ?! kokemuksia .? tai on jotaki muita maali ideoita. sais olla suht edullista maalia.. ittellä ei oo ruiskua . kaupasta niitä tietysti saa . rupiaa olemaan monenmoista lommoa ja ruostekukkaa kertyny jotta ajettelin vaihtaa tylsän harmaan johonki vähä kirpiänpää ![]()
__________________
sj-410 ![]() |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Napalukko irrottaa renkaan vetarista, ei se muuta tee. Eli maasto-ominaisuuksiin niillä ei ole mitään merkitystä. Muutenkin aika turhat kapistukset, vähän säästää bensaa jos ajaa takavedolla napalukot auki mutta bensahan on halpaa
![]()
__________________
Tumpula Racing Team |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ja muutenkin, jos haluat säästää bensaa, älä aja maastoautolla! ![]()
__________________
-Pauli- |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]()
__________________
Kasataan pitkillä pulteilla ja isoilla rikoilla. LaMaas ry www.lamaas.fi www.lamaas.1g.fi https://www.facebook.com/LaMaasRy |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Mulla ei tippunu kulutus desiäkään napalukoilla. Työmatkaa (60km) tulee ajettua sj410 ja kulutus on aikalailla sama ajaako takaveto,neliveto tai napalukot missä asennossa tahansa. Rengastuksellakaan ei ole ollut merkitystä. Iso peräkärry on ainut mikä on tehnyt muutoksen kulutukseen. 10-11l/100km kelillä ku kelillä.
|
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O |
#8
|
||||
|
||||
![]()
No juu, tämä on tietty totta. Mutta silti en moisia kapistuksia autooni laittaisi.
__________________
Tumpula Racing Team |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Siis heguli,kirjoitit et ei niillä mitään tee?kyllä ne mulla ainakin kytkee vedon etupäähän,vai mitä tarkoitit?
|
#10
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() Viimeksi muokannut topeho : 30.05.2015 23:04 |
#11
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Alunperin moisia ei autoissa ollut mutta polttoaineenkulutuksen minimoimiseksi niitä alkoi autoihin tulla, joko mekaanisesti kytkettäviä tai automaattisia. Yhteistä noille on, että tuppaavat ajan saatossa jumiutumaan. Eikä se polttoaineen säästö ole merkittävää jos ajattelee koko harrastuksen kuluja. Tolla mun harrasteautolla tulee niin vähän kilsoja vuodessa, että on aikalailla sama viekö se kympin vai kaksi satkulla. Ja etuperän lukitukseen napalukoilla ei siis ole mitään merkitystä.
__________________
Tumpula Racing Team |
#12
|
||||
|
||||
![]()
Juuri näin,tota hain,eli aikaisemmin tarkoitinkin,että,vaikka vedot olisi päällä,mutta napalukot auki,niin auto on takavetoinen.
|
#13
|
|||
|
|||
![]()
Panssarikatto maali on aika jees, pittää varmana ja jälki on aivan kauheaa....
Toisaalta pysyy kohtuu hyvin pellissä kiinni Lainaus:
|
![]() |
Luokat |
samurai, sj410, sj413, suzuki, yleistä |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 2 (0 jäsentä and 2 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Miksi Disco1 tai Defe ei soveltuisi offikäyttöön? | Sirernog | Tekniikka & Jutustelu | 188 | 20.04.2012 20:30 |
Kassillinen tyhmiä kysymyksiä,... | regular | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 13.05.2007 22:13 |
Bj-40 murros ja sarja tyhmiä kysymyksiä | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 25.06.2006 17:18 | |
Bj-75 , kysymyksiä ??( tyhmiä ) | Palde | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 02.02.2005 19:17 |
Tyhmiä kysymyksiä | Kupla | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 13.09.2004 13:47 |