![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
|
||||
|
||||
![]()
Mulla mahtuisi parhaiten vaakasuoraan, letkulähdöt ylöspäin. Toimii kuitenkin niinkin ?
|
||||
|
||||
![]()
Mistä nykyään saa hommattua järkevimmin Ironmanin jouset, lieko enää kellään suomessa edustusta.? lj.hin ois tarve.
|
|
||||
|
||||
![]()
Osaisko joku sanoo onko Nipponin LD28:ssa suuriakin eroja verrattuna LD20-II:n? Lähinnä painon ja koon puolesta kiinnostais. Ja onko kiinnitysreikien paikoissa suuriakin eroja?
|
|
|||
|
|||
![]()
Mistä tulee RT pelastusliiveissä se RT ?
|
|||
|
|||
![]()
Hitsasin vaihteensiirtäjän nivelen jumiin, otin maadoituksen siirtäjän pätkästä mikä tulee laatikosta ulos( T:n mallinen jossa läpireikä). Hitsaus meni hyvin ja olin tyytyväinen, noh minä löin moottorin käyntiin ja kuuluin jumalaton lasaus ja sammutin moottorin ja menin katsomaan mitä kävi. Olin aiemmin hitsannut toisen vetarin jumiin(Etuveto auton laatikko) käyttäen 6mm vahvuista plootua mikä on pultattu laatikkoon kiinni(8.8 16mm pultti).
Noh siellähän kävi niin että tämä plootu oli revennyt irti(Ei hitsaus saumasta vaan se saatanan levy oli ratkennut) ja pultti mennyt poikki. Eli olettaisin näin että syystä tai toisesta tasauspyörästö on hitsautunut jumiin. Miten näin voi käydä ja vielä niin että se hitsautu niin jumiin että voi edellämainitusti käydä? Hyvähän tämä on näin ensinäkemältä, mutta kauan tämä tulee kestämään? E: Siis kyseessä vene ja vaihde päällä startatessa, vapaalla vetarit pyörii samaan suuntaan Viimeksi muokannut Danlig : 28.05.2015 11:22 |
|
|||
|
|||
![]()
Vaikkei ny aikasempaa kesitty viä vastausta ja tulee tuplat nii kuitennii. Kuis toi bensan ruiskun testaus toimii? Siis löysäänkö vaa rungosta ja tsekkaan jotta bensa suihkuaa? Sori tyhmästä kysymyksestä
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2014 ! | lavanelikko | Chit-Chat | 1901 | 31.12.2014 15:33 |
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2013 ! | SuurSyömäri | Chit-Chat | 2193 | 01.01.2014 17:02 |
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2012 ! | SuurSyömäri | Chit-Chat | 1015 | 03.01.2013 18:46 |
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan ! | SuurSyömäri | Chit-Chat | 2358 | 31.08.2012 20:55 |
mitä tehä patrollille ku ei käänny?? | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 21.03.2011 16:41 |