![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#11
|
|||
|
|||
Samurai, koska se on macho. (Vertailua)
Moido,
tämän koko viestiketjun aloittaja on pari vuotta sitten ollut aikeissa hankkia Suzukia ja tehnyt vähän vertailua, joten kirjotoitanpa samasta aiheesta. Olen lopulta alkanut nyt siis etsiä Suzukia käyttöautoksi. Toin 2011 Virosta suomeen -01 Jimnyn, jonka jouduin valitettavasti viemään takaisin, koska Suomessa tulee tuona vuotena pakolliseksi OBD2-pakko. Sitä järjestelmää ei vielä tuon ikäisessä Jimnyssä ollut, joten bumerangireissu ja iso ketutus. "Sydämeni ehdin silti menettää pikku maasturille." Ajattelin silloin, että vielä joskus. Jimny olikin vähän muodoiltaan pyöreä, ja tuumin hankkivani sitten joskus ehkä sen edeltäjän.. No nyt käyttöautoni, sellainen micrankippo, alkoi antautua joten nyt tai ei koskaan: Nettiautosta olen paljon katsellut Samuraita, ja kävin yhtä vanhaa SJ413:kin katsomassa, mutta se yksilö oli liian romunen harrastepeli.. Etsin siis käyttöautoa tieliikenteeseen, (joo tiedän, mutta etsin silti) mutta uudemmat Samurait (-97) ovat hemmetin kalliita, joten kuinka paljon eroa on, jos hommaan tonnia halvemman (-90, saman verran ajetun) ja vanhemman samurain? (huollettu säännöllisesti) Kyllähän ne sen kympin hörppää satasella, mutta siis kannattaako esim. tuosta uudemman, vm-97 samurain 1-pisteruiskusta maksaa? Olen tässä vähän rasvainen sormi suussa. Kiitos vastauksista! |
| Luokat |
| samurai, sj410, sj413, suzuki, yleistä |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Miksi Disco1 tai Defe ei soveltuisi offikäyttöön? | Sirernog | Tekniikka & Jutustelu | 188 | 20.04.2012 20:30 |
| Kassillinen tyhmiä kysymyksiä,... | regular | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 13.05.2007 22:13 |
| Bj-40 murros ja sarja tyhmiä kysymyksiä | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 25.06.2006 17:18 | |
| Bj-75 , kysymyksiä ??( tyhmiä ) | Palde | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 02.02.2005 19:17 |
| Tyhmiä kysymyksiä | Kupla | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 13.09.2004 13:47 |