![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Mä oon 12v.Iskä ja isoveli on vankasti mukana taustajoukoissa. Osa turvakaari putkista ja mutkista on jo hankittu. Yrtitän ottaa kuvia projektin edetessä. Terve tuloa saarikyliin ja sieltä saa maailman parasta ruisleipää ja pullaa ![]()
Viimeksi muokannut ivorgjunior : 21.05.2015 19:48 |
|
||||
|
||||
![]()
Hyvä valinta
![]() Mitäs muutoksia teillä on pelin suhteen mielessä? Ei muuta kun mettään ja isompia härnyyttämään ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Tosi hieno juttu ![]() ![]() Aavistelikin että saattaa olla hyvä tukijoukko sul takana,ku DAF keula koristi yhden kuvan rakennuksen seinää.Autoiluhenkinen perhepiiri ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]()
Joo mun iskällä on pari kuorma-autoo ja yks volvo valp ja opel frontera sport ja mun iso veljellä on yks wolksvagen syncro ja yks kunnon suzuki+range projekti. Niistä tulee kuvaa jossakin vaiheessa.
Ja muuten mun käyttäjänimi ivorg on lyhenne meijän offi jengistä Isle villages offroad group ja junior siks koska oon meijän jengin nuorin |
|
|||
|
|||
![]()
Ja lisäyksenä kommenttiin vielä että iskällä on kyllä 67 mallin daf kurma-auto jossa on kippi lava ja nosturi,mutta ei oo mikään offi auto
|
|
|||
|
|||
![]()
Siinä ois se volvon vaihelaatikko joka pistetään suzukiin
Viimeksi muokannut ivorgjunior : 24.05.2015 09:17 |
|
|||
|
|||
![]()
Nyt on lukkokin hitsattu
|
|
|||
|
|||
![]()
Hienosti etenee, iso peukku.
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Hieno projekti.. Mukava seurata millä innolla autoa laitetaan.
Tsemppiä vaan. Hyvä tulee!
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Ruggered puhelin, uusi, Sonim XP3300 299,- | papyy | O/M/V Muut | 0 | 30.11.2013 12:13 |
Myydään King Cab jne Hyvät Talvirenkaat Nokian 205R16 299€€€€ | bj45lava | O/M/V Renkaat ja vanteet | 3 | 18.10.2010 09:28 |
M: corolla 1300 EFI vm,92 hintaan 299.99e | toyota4x4 | O/M/V Ajoneuvot | 5 | 06.02.2007 19:19 |
Offi sivuja | Juniori83 | Linkit | 1 | 24.10.2006 22:22 |
Ilmastointilaite Airamair 26 käyttämätön 299 e | finvalp | O/M/V Muut | 0 | 27.06.2006 23:18 |