![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Ihan lonkalta heitettynä osat + työ ala liikkeessä 600-700 e.
__________________
Tumpula Racing Team |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Disco 1 vm. 1997 ajoneuvovero henkilöautona on pikkusen vajaa 1000 e vuodessa, muistaakseni. Paljonko olisi jos rekkaisi pakuksi ?
__________________
Tumpula Racing Team |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Muutoskatsastus oli "no brainer", soitin konttorille, niin neuvoivat että pop niitit vaan takapenkkien pulttien reikiin ja vöitä ei tartte repiä irti. Eli siellähän on 4 pulttia > neljä pop niittiä. Jos on ne sivupenkit siellä takaloosterissa myös (7 paikkanen), niin nekin pitää tietysti poistaa. Muuta siinä ei ollu, eli varsin nopea toimenpide, paitsi tietysti piti kaivaa euroja lompakosta ![]() Ja ton voi muuttaa takaisin kakskäyttöautoksi jos tarvii penkit laittaa takaisin, mutta vero tietysti nousee takaisin samaksi kuin henkilöautossa.
__________________
---------------------------------------- If it works, tear it apart and find out why! https://roverfriends.fi/palsta/ ![]() 3 Amigos-never travel alone Viimeksi muokannut Kaitsu67 : 09.10.2015 17:29 |
|
#4
|
||||
|
||||
Discovery 1 ja lukot
Kävin yhtä Disco ykköstä katsomassa 300 tdi vm. -97. Tiedän että siinä on keskilukko, mutta kysymys kuulukin: tuossa oli diffential jts. ja lock merkikinnät eriksekseen lyhyen ja pitkän valintakepissä erikseen vasemmalle ja takamurikkaan meni vaijeri. Eli onko nuissa optiona joku lukkomalli olemassa?
__________________
Kyllä tuosta Toyotalla yli mennään, ku menin minä siitä talvella yli Lynxilläkin! Viimeksi muokannut PasMa : 01.04.2018 13:18 |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Se jakolaatikon valintavivussa oleva lock merkintä on vakiona, eli keskilukko kytketään siirtämällä vipua vasemmalle, niin pitkällä kuin lyhyelläkin puolella. Menikö sinne murikkaan vaieri? Ettei vaan olis ollu huohotinletku.
__________________
T: Harri |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Joo pinta puolisesti vaan katoin, mutta jakolaatikon vivussa ois ollut kaks viivaa toinen jakolaatikon lukolle ja toinen lock, ja kyllä sinne vaijeri perämurikalle meni nuin äkkiä katsottuna eli onko semmosta versiota olemassa. vai onko se vaan keskitasauspyörästön lukko.
niin että onko normiversiossa yks viiva ja diffential jsp ja lock toisella viivalla. minä kun en näistä englesmanneista muuta tiedä kun aikoinaan ollut vaan escort 1300 gt vm 68 ja avenger. Ja saattaapi olla että pysyttelen mulle tunnetuimissa merkeissä, mutta ois ihan mukava projekti...ikuinen.
__________________
Kyllä tuosta Toyotalla yli mennään, ku menin minä siitä talvella yli Lynxilläkin! Viimeksi muokannut PasMa : 01.04.2018 15:51 |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Se Diff lock on kirjoitettu siihen vähän silleen että vois ajatella että siinä on kaks asentoo, mutta kyllä se on vaan sen jakolaatikon lukko siinä vivussa, ja sen voi kytkeä suoraan lyhyeltä ja pitkältä puolelta. En oo noissa nähnyt koskaan mitään tehtaan lukkoa, kaikki on olleet jälkiasennus lukkoja, lähes aina ARB:n tai Ashcroftin paineilmalukkoja joihin menee paineilmaletku. Sitten on Ashcroftin LSD ja palalukkojakin noihin on laitettu, mutta niihin ei mene johtoja tai letkuja. Vaijerikäyttöisestä lukosta en noissa ole kuullut.
__________________
T: Harri |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Traktori-topic | baxxter | Chit-Chat | 482 | 30.05.2024 22:46 |
| topic poisto | Heguli | Ongelmia palstalla? Kysyttävää ylläpidolta? | 2 | 11.05.2011 08:28 |
| Flippikeula topic | Repro | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 03.12.2007 21:37 |
| Uusi topic | IironSika | Tekniikka & Jutustelu | 37 | 02.12.2003 22:20 |