![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Tosi hienosti on tehty kattokorotus kyllä ja renkaat näyttää asiallisilta safarimeininkiä ajatellen,pintaakin ihan uuteen verrattavissa,varmaan äänettömämmät tienpäällä ku BF mutikkaat,mut samaa kategoriaa.onnittelut uuden perheenjäsenen johdosta,jos ei sit vaihtoajokki ollu mb geemeli,sillon menis osanoton puolelle
__________________
W163 ML 400 CDI Ei ole enää maasturia. Leipäkää maistu enää leivältä.. Viimeksi muokannut G280E : 11.05.2015 19:32 |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| ajelijan hiaste | ajelija | Maasturiprojektit | 19 | 28.03.2015 16:14 |
| Ostetaan käyttis | JariTi | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 29.01.2012 07:28 |
| Ostetaan käyttis | JariTi | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 07.03.2011 13:40 |
| Ostettu Käyttis autoa toyota Hj,Bj tai nissan patrol, YM | Anfi | O/M/V Ajoneuvot | 5 | 09.12.2010 17:16 |
| Ostettu Halpa käyttis | karvanoppa | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 23.10.2009 10:32 |