Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #26  
Vanha 05.05.2015, 19:39
Mase:n Avatar
Mase Mase ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 27.07.11
Sijainti: Yläne
Viestit: 1.523
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja G280E Näytä viesti
Moi.hienosti on projekti viety alusta loppuun,kaikki maanpäälliset laatusanat on jo käytetty ja on vaikea keksiä muuta,kuulostamatta kliseiseltä apinalta.
Tuli tuos mieleen,kun käytiin viikon reissu just vastaamassa velipojan huutoon belgiassa,eli vip linkkarin hakureissu.autohan ei tietty lähtenyt ihan avaimesta käyntiin ja vastapäätä huutokauppatoimistoa seisovasta hallista tuli the man avuksi akkuineen ym.palautin sit akut halliin ja tällanen harrasteluola sielt paljastu.(pari kuvaa,en tie onnistuinko kämmimään ne)näkyy ylähyllyllä jokunen saavutettu pokaaliki..
Ajattelin vain,josko jossain olisit törmänny kaveriin laitteineen,ku kerto itsekin kiertävän jonkin verran maailman laitoja..
harmissaan kertoi olleensa huutosilla mukana ja olis rakennellu vipistä kunnon kuljetusyksikön tien päälle.esitin asiaankuuluvasti osan ottoni tapahtumien kulkuun ja kaveri totes vain,no no,its good for you brothers,hieno tyyppi oli hän.Tai vaihto ehtoisesti halus auton nopeesti pois silmistä siit halliansa vastapäätä
MAN näkyi olevan hänelläkin varikkopilttuuna.
Ajokki kyl taitaa olla lähempänä Jaren ajokkia,tahi paremminki siit välist,officros meininkii...mut mut..
editt..vai harrastaako ne officrossissa ollenkaan jäykkiä akselei??edes belgiassa
Eihän ollut doubledecker VanHool? Mahdollisesti samaa kuolasin...
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty Mersun iso automaattitoosa 722.3 (liian iso mulle) murkula_ O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 02.09.2011 11:28
iso jeeppi MOGGI Linkit 2 11.04.2010 00:00
Myydään Iso Bronco 4x4 nyt 2600e!!! Rekisteröimätön O/M/V Ajoneuvot 2 24.09.2009 17:19
M: ISO vapaavirtaussuodatin. Powerbender O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 05.03.2007 21:11
Jediritareiden koulutus aloitettu MäIte Elämää suuremmat huijaukset 0 04.07.2002 18:42


Sivu luotu: 20:00 (GMT +2).