![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Eikös creepyt ollu siitä erikoiset että niihin saa keskellekin lisää urasyvyyttä useamman millin ennen kuin sisuskalut alkaa paistamaan? Muutoin noi leikkelyt on aina vähän oman maun ja fiiliksen mukaan.
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Ei kannata ihan suoriltaan 8mm vetästä, voi rauta paistaa. Kokeilisin semmosta 4mm ekaks.
__________________
-Osta japsi ja opit hitsaamaan- |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Jaahas, josko sitä tännekki jotain kirjottelis joskus.
Eli; Renkaiden leikkaus ei onnistunu, leikkurista katkeili terät kun ei jäähtynyt tarpeeksi... Eli urapinnan ''avarrus'' on ilmeisesti tehtävä moottorisahalla ![]() Viikonloppuna punnerrettiin garretin T04 pellin alle. Oli meinaan KKK-ahdin jokseenkin jumissa. Ei pyörinyt koko paska kun siirtoleukapihdeillä... ![]() Garretti toimii hyvin, ja alkaa heräilemään maltillisesti 2000rpm kohdilla. Silti en jotenkaa oo tyytyväinen... Eli tässä arvotaan taas uutta ahdinta? Ideoita, mikä heräilis ehkä vähän vielä aikasempaan? Mites kun otteessa on KKK K27, ja siellon nyt Garret T04.. Muutoskatsastus? meneekö teknisen tiedon korjauksella vai vaatiivatko jotain penkkilappuja ja sen muutoskatsastuksen yms? ![]() Jotain häismää jarruissa, nesteet häviää jonnekkin, muttei kyllä vuoda lattialle asti? Alavesiletkukin räjähti, onneksi tosin klemmarin vierestä ja letkussakin oli vara typistellä pari cm... ![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]()
jos menet sanomaan että ahdin vaihdettu niin uusi penkkipaperi ja muutoskatsastus säädösten mukaan!! tai jos katsuri ymmärtää että nämä ovat suunnilleen saman kokoluokan ahtimia niin ei välttämättä mitään.
konepeltiä ei välttämättä edes avata katsastuksessa tälläisista tötteröistä, ja jos et ensimmäisenä mene tiskillä huutamaan että mullapa on ahdin vaihdettu ja ole hirmu syyllisen näköinen niin lieneekö edes huomaavat että kkk onkin garretti. vaan onko tämä sinun t04 jaetulla laipalla ja mitkä ovat imu/pakosiipien halkaisijat ynnä pesien a/r lukemat? jos mitat mieluisia ja ahdin jää tarpeettomaksi niin tiedä vaikka kiinostaa.... |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Juuri näin.
Eilen olimma ajelemassa paukkajalla. Toiseen ojanylitykseen hajos edestä murros. ![]() jaja.. Entisen remontin yhteydessä tehty lommo syyläriin, ei ollu tarpeeksi iso. Eli kun mekaanista on nostettu, niin myös syyläriä on nostettu suhteessa ylöspäin. Tarkottaapi sitä että se vinssin kardaani liippaa aika läheltä sitä syylärin pohjaa. Tälläkertaa se liippas liianki läheltä, ja hankas syylärin puhki siihen samaseen ojan ylitykseen... Olevinaan kahottiin kun tekniikkaa vaihdettiin ja tehtiin lommoa syyläriin, että saatiin sitä laskettua, niin rakoa olisi jääny kardaanin ja jäähyn väliin noin 10-15mm? Ilmeisesti se pääsee siellä elämään... ![]() Mietittiin tossa että ennen seuraavia ajokertoja joutuu joko nostamaan lisää, tai hommaa uuden jäähyttimen, joka olis fyysiseltä kooltaan sen verta matalampi, että mahtus konepelti kiinni vaikka mekaanista vinssiäki on nostettu... Jotain alumiinisia on jo kateltu, vaan järkeviä ideoita kuunnellaan ennenku päätetää mitä tehdää? Saimma auton 'varikolle' ja purettiin syyläri pois, syyläri fiksattiin samana päivänä juottamalla ja illasta käytiin heittämässä jäähytin paikalleen ja ajeltiin romut kotio. Se woblaaminen katos sinne paukkajalle? Taisiis.. Vaihto nopeusaluetta? ennen woblas 45-50-55-60km/h vauhdissa, ja 80km/h vauhdissa. Nyt woblaa vasta 90km/h jälkeen. ![]() Viimeksi muokannut Ab3 : 10.05.2015 13:04 |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Turbon vaihdon jälkeen alko hiljattain kuulua kolkatus koneesta.
Tahti on kierrosten mukaan, ja kuormituksen mukaan. Eli jos yrittää turhan isolla vaihteella kiihdyttää ja painat lapun lattiaan niin kolkatus on voimakkaampi kuin tasakaasulla. Mietittiin tossa diagnoosia, ja todettiin että siellä kolkattelee joko mäntä tai männäntappi? Tai Esikammio tipahtanu limisti alaspäin? Onnistuuko tuo männän ja veivin vaihto alakautta vai käytättääkö kannen irti? Tuosta vanhasta myllystä sais "keräilyerät" sisuksiin.... ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
hj60 | Tepi_p | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 05.06.2011 15:14 |
Ostetaan 16" vanteet (HJ60) ja startti (HJ60) | Juuz | O/M/V Renkaat ja vanteet | 3 | 25.07.2010 12:13 |
Ostetaan HJ60 61 tai HJ60 bolt on sopivan moottorin! | Karvanaama | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 05.12.2009 23:29 |
M: HJ60 ja HJ60,5 | ZTR | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 12.10.2007 13:51 |
M: hj60/61 5v laatikko+muita hj60:sen osia | Ahma | O/M/V Muut | 14 | 26.07.2004 20:19 |