Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 27.04.2015, 18:57
alticity:n Avatar
alticity alticity ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 17.09.08
Sijainti: suomussalmi
Viestit: 120
Perusasetus

Tämmöstä tänään, huomenna jotain muuta aiheeseen liittyvää...

Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	20150427_144138.jpg‎
Views:	674
Size:	68,1 Kt
ID:	59600  
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 27.04.2015, 20:05
wuntzikka wuntzikka ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 15.06.10
Sijainti: ristiina/salo
Viestit: 2.085
Perusasetus

kuis tuommosiin hommiin pääsee käsiks? on kuitenkin koneita erilaisia tullut ajeltua useampi vuos
__________________
t5 portteri -07
mitsu ällä200, -06, 4x4, manual, 31" kummipyörät
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 29.04.2015, 17:04
azizp:n Avatar
azizp azizp ei ole kirjautuneena
Kultajäsen
 
Rekisteröitynyt: 15.05.06
Sijainti: Hartola, Finland.
Viestit: 640
Perusasetus

Kylläpä oli taas esimerkillisesti kaivettu ja asennettu syöttökaapeli Onneks ei räpänny
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 30.04.2015, 19:09
AVRO:n Avatar
AVRO AVRO ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.08.03
Sijainti: Mäntsälä
Viestit: 3.579
Perusasetus

Vappuaattona klo 18:00 oli tilanne vielä tämä työmaalla. Tankki irti ja "pari muuta pikkujuttua"... Ihan valmiiksi ei sit kuitenkaan saatu kun piti jo hipsiä kotiin frouvan seuraksi.
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG.
RRC 3,9SE -90. Valkoinen.
Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa
Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto"
Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu"
Range Rover P38A -95, purkuraato
Volvo C303, muutti pois.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 30.04.2015, 19:50
arsenix arsenix ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 21.06.05
Sijainti: Raahe
Viestit: 624
Perusasetus

Tulella tulee toisinaan leikittyä, joskus katolla, joskus syvällä montussa. Noilla kerrostalotyömailla nuo sokkelin vierustat tuppaa oleen niitä sotkusimpia mestoja. Koita sielä sit kahlata paskassa ja liuostaa sokkelia ja hitsata kermiä...
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	IMG_20150430_204927.jpg‎
Views:	526
Size:	148,5 Kt
ID:	59676  
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 01.05.2015, 11:34
Rohmo:n Avatar
Rohmo Rohmo ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 13.02.07
Sijainti: sammattilandia, Finland.
Viestit: 1.479
Perusasetus

tämmöstä



ja tänään vapun kunniaksi vähän muottitöitä
__________________
Missä on tahtoa, siinä on tie
hojolla se etanakin arkkiin pääsi

Mikkelin Offroad Club ry

harborcruisers
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 01.05.2015, 12:48
khager khager ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 30.07.13
Sijainti: Lohja
Viestit: 208
Perusasetus

Asiakas oli päättänyt säästää ja vaihtaa renkaat itse.



Torstaina oli työkaverin viimeinen työpäivä siinä firmassa. Juhlan kunniaksi saatiin kakku.


Viimeksi muokannut khager : 01.05.2015 12:50
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 01.05.2015, 18:31
vmt:n Avatar
vmt vmt ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.12.09
Sijainti: Vantaa
Viestit: 1.877
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rohmo Näytä viesti

ja tänään vapun kunniaksi vähän muottitöitä
Mites tuota isointa maassa (vain osin näkyvää) muottia nostetaan? Puomin avulla?
Edit. Ei kun näähän onkin pienempää mallia, niin eihän tuo niin iso ollutkaan.

Viimeksi muokannut vmt : 01.05.2015 18:33
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 09.05.2015, 09:29
Korpune Korpune ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 11.11.14
Sijainti: P-Satakunta
Viestit: 94
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rohmo Näytä viesti

Mites jos sattuu iskee armoton paskahätä tuolla ylhäällä?
Hyvässä lykyssä semmonen varpusparvihätä niin päästäkkö luukusta varpuset lentoon?
__________________
Jeep Cherokee XJ -89, 4.0 Renix
FJDC member.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
SJ oikeissa töissä MuumiPappa Tekniikka & Jutustelu 8 18.02.2010 18:34
Mihin olet ollut/olet koukussa? Skorpioni Chit-Chat 14 09.03.2008 22:41
Töissä on mahtavaa Ex_inkkari Chit-Chat 24 10.04.2005 21:29
Töissä väiteltyä ! Epeli Tekniikka & Jutustelu 7 02.09.2004 16:18
Uudenvuoden yö töissä Intiaani_Chief Tekniikka & Jutustelu 3 01.01.2004 10:17


Sivu luotu: 16:26 (GMT +2).