![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() vuosi ajoaikaa.....!!!niin olis tämäkin päivä nähty kun saatiin leima ilman mitään huomautusta.... ![]() ja on otteessa korotus,levennys,kone,penkit muutos katsastettu 3 paikkaseksi.. kaikki otteessa paitsi 39,5 niille ei herunut lupaa kovasti yritin kyllä... ![]() vakio tehot koneessa 114hp/145nm nykyään 121hp/170nm ![]() leiman kunniaksi käyty ekan kerran makkaranpaistossa... ![]()
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
komee laite.
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
eka takavetari poikki! tästä se taas alkaa ..
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Näyttää livenneen otteelle 121kW eli n. 165 hv.
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
Jooh penkki lappu oli 121hp mutta näköjään otteessa se 121 kw onkohan se hyvä vai huono asia?
|
#6
|
|||
|
|||
![]()
Minä en tuohon rekisteriotteen kilowatteihin tiedä, mutta joku palikka teidän pitää laittaa kaasupolkimen ja lattian väliin tai sitten kaasuvaijerin tilalle kuminauha
![]()
__________________
Menkää te eellä mä jään tähän katteleen |
#7
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
#8
|
|||
|
|||
![]()
eikös tuo 121kw mahdollista meidän seuraavan rojektin leimaamisen.. 5 pyttynen mesen kone ja siinä on se 110kw vakiona kerta se 165hp leimattu niin ei pitäs olla ongelmaa sen kanssa?!
![]() ![]() en tiiä mitä olis tehtävä että saa kestämään vehkeet nipussa.. nyt on ostettu 3 paria vetareita jospa näillä pääsis edes hiukan ajamaan.. ![]() ![]() |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Kirjoitusvirheet otteelta on nopea ja helppo korjata.
|
#10
|
|||
|
|||
![]() uusi alku...
noh niin siinä kävi että tämäkin laitos on jo kertaalleen kaadettu ja oikastu jo.. pitäs vielä kaaret tehdä niin pysyy koppa iskussa tulevaisuutta varten ajatellen..
pahempi ongelma on ja oli kannen tiiviste. kun rupesimme purkaa ja vaihtaa cometic metallista (vanha massatiiviste) kannentiivistettä ja arp kannen pultteja niin lohkoon oli ilmestynyt naarmut 1 ja 4 pyttyyn tarkempi tutkimenen osoitti että pari mäntää halki ja yksi kiertokanki solmussa ja suunnaton masennus... ![]() mietittiin kun hyllyssä olisi ollut se 605 mesen kone että joko sovitellaan sitä vai vieläkö kerran kokeillaan kasata tämä kone.. ei taida sillä mersun koneella kestää mikään tojakin osa.... säästetään se kone tulevaan projektiin... ![]() noh samana iltana ei muutakun suruun juomaan olutta ja jenkkilään tilausta vetää.. sieltä tarttu matkaan uudet männät uudet veivit uusi nokka (kokeilu) uudet venttiilin jouset voi nostaa rajarin 8500rm säädettävä nokkapyörä sekä lds turbolta tulee uusi ahdin holset hx35 super 6 pakopesällä... (kokeilu) tulee parin viikon sisällä taisi samaan tilaukseen vielä tulla vihreä hukkaportti ja musta dumppi.. samalla joutuu hiukan muuttaa pakosarjaa.. tai tekee uuden. tietää taas mihin kesäloma rahat menee.. ![]() tämä rupee olee kasausta vaille kansi tehty ja lohko porattu ehkä tämä laitos vielä sinne syksyn retro hommiin kerkee mikä oli aikataulu.. samalla parannellaan kaikkea pieniä juttuja ja yksityis kohtia konehuoneessa on ehkä turhaa mutta silmä lepää... kuten vihreät lämmönsuoja nauha ja muutakin että pysyy konehuoneen lämmöt kurissa.. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
RJ70 vaihdeloota | leivinuuni | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 16.08.2008 10:43 |
M: Patrollin turbo kone,jarrusatuloita,turbo osia. | tapsa4x4 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 7 | 24.05.2007 12:34 |
m/ TURBO bmw projekti | talli-paallikko | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 17.03.2007 15:18 |
RJ70 peltipakosarjaa.. | Nalle | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 17.05.2005 08:10 |
O: Rj70 | Ykä | O/M/V Muut | 0 | 27.02.2004 10:37 |