![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#27
|
||||
|
||||
|
Fiksasin sen mummontappaja fillarin..tutkin mitä löytyy takanavasta..ei siä paljo mitää ollu..pesin ja rasvasin uusiks ja koeajoki suoritettu ja toimi ainaki toistaseks. Enpä ole enne joutunu ropeltaa moista.Ny vaa sattu kiinnostaa ja oli korjattavaki pihassa valmiiks.
|
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2015 | JiiPee | Chit-Chat | 1300 | 28.12.2015 18:45 |
| Mitä korjasit tänään? 2014 | Reetu | Chit-Chat | 365 | 31.12.2014 19:32 |
| Mitä korjasit tänään? | tonikki | Chit-Chat | 974 | 02.01.2014 05:54 |
| mitä rikoin tänään? | kami | Chit-Chat | 28 | 05.11.2012 20:56 |
| Mitä tänään hajotin autostani. | Repro | Chit-Chat | 60 | 09.08.2008 22:13 |