Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #7  
Vanha 03.01.2005, 21:39
JF JF ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 14.11.03
Sijainti: Espoo
Viestit: 1.786
Perusasetus

Jos keksit jonkun helposti toteutettavan ja kaasuläppä-alipainekalvohässäkän korvaavan tavan säätää rivipumpun syöttöä kuormituksen JA kaasupolkimen asennon mukaan, kuuntelen korvat hörölläni. Vielä kun saisit sen reagoimaan jälkiasennetun turbon ahtopaineeseen jotenkin järkevästi.

Pieni helpotus: absoluuttinen syötön määrä per neljä tahtia määräytyy hammastangon mukaan, jonka liikerata on näppituntumalla jossain 10 ja 20 millimetrin välillä. Hammastankoa voisi olla helppo liikutella muutenkin kuin nykyisellä nahkakalvolla.

(Eli joo, kaasuläpästä on vaikea päästä eroon...)

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
hj-60 turbotus Toni.k Tekniikka & Jutustelu 33 12.10.2009 08:16
HJ-60 turbotus Nerd-O Maasturiprojektit 64 17.03.2009 18:14
l-200:sen turbotus maasteri Tekniikka & Jutustelu 4 16.11.2006 22:09
3B turbotus Tekniikka & Jutustelu 1 27.09.2006 10:28
Turbotus jansku Tekniikka & Jutustelu 8 07.12.2003 19:28


Sivu luotu: 13:11 (GMT +2).