![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Tuokin pitäis tänään illalla pakkaa trailerille ja huomenna kiikutella messuhallille.
|
|
||||
|
||||
![]()
Nythän sinne menos on jo ainaki yks auto mikä pitäis livenä nähä.
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jarella ei kyl ollenkaan fiilistä tohon näyttelyyn ku auto jo valmiina!!
mä pakerran vielä tänään tiiviisti että sais huomiseks ees jotenki valmiiks tai valmiimmaks.. |
|
||||
|
||||
![]()
Pitää vissiin lähtä kerran 5 vuodessa käymään.
![]() Mutta onhan toi hinta aika suolanen... Vaikka ostais ennakkoon liput niin ei saa alennusta. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
No mutta sulla on sentään umpikaappi kuljetusautona!! Mun näyttely-putsailut menee pahimmillaan aivan hukkaan trailerin päällä matkatessa ![]() Nooh huomennahan se sitte selviää.... Mut joo....on kyllä röyhkeen hintaiset liput tonne!! ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
..Jää kans uudelleen pesut ja fiksit messuhallille
![]() ![]() Vielä vähän sakkeleihin uutta väriä pintaan ja sit trailerille ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ACS 2015!
FJDCn osastoa ruvetaan n. kello 17.00 rakentamaan, tosin ite tuo jo aikaisemmin Astrolla maastokärryn ja tavaraa.
Sitten tarvis heti singahtaa junalla ja metrolla Herttoniemestä hakemaan Cherokee kärryn eteen osastolle. Mä pyyhin vain puolet autosta puhtaaksi kostealla rätillä. ![]() Meitin osastolle tulee autoja Lappenrannsta, Turusta, Hämeenlinnasta ja täältä piäkaupunkiseudulta. t. Ismo Ämmä
http://www.fjdc.org/ -Kulmakorpi Off Road Park- -JEEP HOLIC- https://www.facebook.com/GPKorjausOy/ Viimeksi muokannut ImacInnes : 01.04.2015 21:01 |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Näyttelyt oli ja meni ja oikeesti ISO kiitos Mad Moose Racing porukalle! Jaska ja apulaiset oli hoitanu homman hienosti. Oma kosla siis oli esillä ja sen asettelu ja pois vienti oli hienosti hoidettu. Talkoo väki heitteli kuormalavat ja matot paikoilleen ja purki pois, eikä oikeesti tarvinu ite touhuta niiden kans hiki hatussa! HIENOA! Olin kyllä ite varautunu, että osastoo niputellaan torstaina puoleen yöhön ja tänään puretaan monta tuntia 1-4 hengen voimin, mutta ei
![]() Sitä sitte tiedä kiinnostaako noi maasturit tuolla ketäkin ja minkä verran, ainaki kun joitain kuvalinkkejä katellu, nii aika laiskasti ollu offikaluston kuvia....noh näkyvyyttä se on pieniki näkyvys. Itelle näyttelyssä oli ainaki kateltavaa yhdeks päiväks riitti oikee hyvin.....ehkä jopa liikaakin, tai sit mä oon vaan niin hidas kierteleen ![]() Tommosen kuvalinkin löysin, jossa sentää offikalustoakin kuvattuna: http://tdp.kuvat.fi/kuvat/Tapahtumat...5/Friday+3.4./ Laitelkaas muutki linkkejä tai kuvia, jos niit löytyy? |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Trial cup 2020 peruttu, SM kisan takia | sirP | Tapahtumat | 60 | 23.02.2020 07:31 |
WORRYCROSSI 31.10.15 Tulokset, kuvia, videoita... | Patu925 | Tapahtumat | 111 | 07.11.2015 16:53 |
Juhannus Trial 2015 Peruttu, muutettu ajelupäiväksi 13.6.2015 | sirP | Tapahtumat | 95 | 22.06.2015 20:54 |
Suur Maasturite Talvesprint 2015 23-24.01.2015 | Kynnapas | Tapahtumat | 6 | 28.01.2015 22:54 |
Haetaan FJDC:n jäsenten maastureita ACS 3.-6.4.2015 näyttelyyn! | ImacInnes | Tapahtumat | 4 | 26.01.2015 16:45 |