![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#351
|
|||
|
|||
![]()
mulla ei ole cooleria 2H:ssa ct26:sen kaverina, ahdot n.0,7 ja jos traileri perässä romukuormalla niin ahdot nousee vedätyksessä n.0,9. pakopaineita en ole jaksanut koskaan mitata, ja tuskin näillä lukemilla kovin ylös karkaa. näillä olen pärjännyt ja kone on pysynyt nipussa, syöttöjä on maltillisesti lisätty vaikka savutestiä ei tarttekkaan tehdä leimalla.
|
#352
|
||||
|
||||
![]()
Pitääkö aikataulu?
|
#353
|
||||
|
||||
![]()
Joo, vehkeet pakattu melkein ennen hämärää
![]() Vähän kiire tuli, ja jotai jäi tekemättäki, mut näillä mennää... Niin sanotusti soitellen sotaa
__________________
__________________________ "Ne piirtää jol on liituuu!" |
#354
|
||||
|
||||
![]() Talvisodan vaurioita...joskus kauan sitten jo tapahtununna... Y-linkki repes irti->pinjoni poikki, kardaani jäi tantereelle... Jos jollakulla videomateriaalia tapahtumasta, ni saa julkasta. Kansaa oli ainaki kameroiden kanssa paikalla ![]() Perä irti ja oottaa uutta välitystä...
__________________
__________________________ "Ne piirtää jol on liituuu!" |
#355
|
||||
|
||||
![]()
ai jai sitä hiukan sattunu
![]() ![]()
__________________
.salon seudun OFF ROAD Ry. pari Toyotaa |
#356
|
||||
|
||||
![]()
Prkleen turbo, aikasemmin ei ollu mitää murheita
![]()
__________________
__________________________ "Ne piirtää jol on liituuu!" |
#357
|
||||
|
||||
![]()
Sulo Vilen iski, saa nähä onnistuuko pieni modaus, saati sitte kannattaako...
![]()
__________________
__________________________ "Ne piirtää jol on liituuu!" |
#358
|
||||
|
||||
![]()
vaihtuuko akseli?ja miksi?olen utelias.
![]()
__________________
.salon seudun OFF ROAD Ry. pari Toyotaa |
#359
|
||||
|
||||
![]()
Rauras ei oo kuulemma raha hukas
![]() Ei vaa, tulevaa tässä petaan... ![]()
__________________
__________________________ "Ne piirtää jol on liituuu!" |
#360
|
||||
|
||||
![]()
Ei kai se akselin heikkoutta ollut, jos rangen nivelelle on hitsattu naurettavan heppoinen vastakappale
![]() Mikäs tuo "uusi" akseli on malliltaan? |
#361
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Sitä paitsi, oon nähny paljon naurettavampaaki ihan tehtaan asentamana ![]() ![]() Toi on GM 14 bolt
__________________
__________________________ "Ne piirtää jol on liituuu!" |
#362
|
||||
|
||||
![]()
Taas on tullu yritettyä jotai...
Perä auki, per*leen käkikello ![]() Noin... Noin paljon oli laitettu ylimääräsiä osasia Navat irti, jää odottamaan vielä jatkojalostusta Työkaverit ihmeissää ku puljassin aksulan sorvii kiinni; "Mitäs sä oikee meinaat..?" (huomaa hiano vastapaino) "en tiedä ittekkää, katotaa mitä tulee" ![]() Tuossa saa levätä viikonlopun yli. Täytyy vähä mittailla ja kattoo minten paljon tumppia lyhentää... Selvä visio, mut saa nähä toimiiko mitenkää ![]()
__________________
__________________________ "Ne piirtää jol on liituuu!" |
#363
|
|||
|
|||
![]()
Nyt on asia meininkiä. Tuleeko tuosta tojo levyinen?
|
#364
|
||||
|
||||
![]()
Joo, tähtään 1460mm mut katotaa mihin osuu
![]() Alunperin möykky 1795mm levee laipasta laippaa
__________________
__________________________ "Ne piirtää jol on liituuu!" |
#365
|
|||
|
|||
![]() Vähän myöhässä...Lainaus:
Pitäsköhän alkaa tekemään sarjana noita "ResuRooverin" keskinivelen kartioita? Siis vaikka 60-80mm akseliteräkseen kartio reikä keskelle, ja hintaa vaikka 30e kipale? Siksi molella tuntuu olevan ongelma tuo kartiolaipan pettäminen.... Toki siihen lienee pääsääntöisesti ainakin osasyynä se, että tuo keskinivelen torni on liian matala verrattuna alatukiversien kiinnityspisteeseen (ja tukivarsien asennot vaikuttaa myös) |
#366
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
__________________________ "Ne piirtää jol on liituuu!" |
#367
|
||||
|
||||
![]()
Olin ottavinani useamman kuvan, mut eipä enää läytyny ku koneelle pääsin...
Alaosaan tehty perus sheivaus ja vähän nurkkia pyöristelty Lopputulos näyttää tältä. Melkei kaikki alkuperäset tulppahitsit piti hitsata uudelleen ku oli sen näköset että vuotaa. Molemmat banjoputket on ympäri hitsattu, ja lyhyt pätkä on myös sisäpuolelta päästä kiinni. Huomenna pitäis oikoa ku on jäähtyny kunnolla, tai kattoo miten paljon on hitsaukset vetäny... Tiedä sitte miten luotisuora tommosen pitää olla?? Suures maas suuret toleranssit... ![]()
__________________
__________________________ "Ne piirtää jol on liituuu!" |
#368
|
||||
|
||||
![]()
Kannattaahan siitä oikeasti suora tehdä. Eipähän rupee stefat vuotaa turhan nopeasti.
|
#369
|
||||
|
||||
![]()
Kait tohon kemppikymppii tulee lisää liimaa tai rattaat lisäks liimattuna? Noi kolme pientä täppiä eit tuu kyl kestää...
__________________
-BJ-40 -hilux ln110 ex -Land Cruiser HJ-45 ex -hilux ln65 ex http://www.pahama.com |
#370
|
|||
|
|||
![]()
Luulis että perän suoruuteen riittää jos vetarit sopii hyvin paikalleen.
|
#371
|
||||
|
||||
![]()
Äkkiseltää vois kuvitella et suurin haitta epäsuoruudessa on vetarin boorissa, kun voi vemputtaa perän kanssa? Mutta laakerit ja stefat on taas napakohtaisia, niin niille riittää että on keskenään linjassa?
On enempi liimaa ![]()
__________________
__________________________ "Ne piirtää jol on liituuu!" |
#372
|
||||
|
||||
![]()
Vetarin lyhennys siirtämällä laipan paikkaa?
Tee sitten lämpösovitus vetarin ja laipan väliin ja hitsisauma ainoastaan laipan ulkopuolelle.
__________________
www.classicjeepparts.com Viimeksi muokannut Jeeper : 31.03.2015 13:05 |
#373
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
sillai varmaan kestäis että laipassa on kans poorit. toyotiin löytyy kyllä tallaiset laipat mutta vetareita ei ole vielä teetetty, tein kyllä longfieldille ehdotuksen että tekisivät tällaisia vetareita. kun kerran osaavat etuvetareita tehdä missä poorit molemmin päin niin miksi ei tällaisia. muutamaan vuoteen ei ole vastausta kyllä kuulunut, taisi olla vielä bobby elossa silloin...karpiola varmaan vuoleskelis jos joku tilaa, mulla oli oikein mittapiirroksetkin hilipilimiehille tuumamitoituksella ja ne on ehkä tallessa. tai sitten ei? tällaisiin amensriikan juttuihin tämmöiset osat varmaan löytyy kaiken värisinä jo valmiina? |
#375
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Kyllä mä ainaki tarjoon sitä leimasedälle, ei viitti huviksee alkaa akselia kaventaa ![]()
__________________
__________________________ "Ne piirtää jol on liituuu!" |
![]() |
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostettu 35",36" tai 37" renkaat 15" reiällä ja 10", vähintään -44 et japsijako vanteet | Dectane | O/M/V Renkaat ja vanteet | 1 | 19.01.2013 15:02 |
Myyty 40" 17" r15 sarja/Vaihdetaan 35"-37"/699E/Tarjous | tommitt | O/M/V Renkaat ja vanteet | 37 | 18.07.2012 20:21 |
Myydään / Vaihdetaan Continental 33"x12,5"-15" AT katupallerot 35" tai isompiin MT pyöriin | Sam66 | O/M/V Renkaat ja vanteet | 0 | 27.06.2012 20:39 |
"nysäakseli" miten virheetön sen tarvii olla?edit, entäs "hubi"? | lacrits68 | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 17.04.2011 17:00 |
Myydään 14" nastat, 18"kitkat, 20" kesät ja 16" insat | Zamppa | O/M/V Renkaat ja vanteet | 11 | 25.09.2008 13:43 |