![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Kiikarissa olisi pitkä SJ413. Kuinka erilainen tollanen on ajaa maastossa verrattuna normikokoiseen ? Niin ja kuinka helppo/vaikee on poistaa se takaosan kattosysteemi --> eli muuttaa avoksi ?
__________________
Tumpula Racing Team Viimeksi muokannut Heguli : 30.03.2015 10:11 |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Pätkään verrattuna pitkässä on jotenkin turvallisempi olo jyrkissä rinteissä, varsinkin korotettuna. Taka koppa lähtee ihan ruuveilla irti. Pitkä on avoksi tyypitetty, joten voipi ajella ilman koppaa.
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
"Pitkä on avoksi tyypitetty, joten voipi ajella ilman koppaa. "
Kannattaa tuo sitten tarkistaa otteestakin. Nimim. 2X "umpi" Berttan (eri) kanssa kättä vääntänyt. Ja pyytää oikaisu ettei sitten tule ylläreitä tien päällä... |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Otteessa ainakin mulla se on avo auto. Moottori/laatikko muutoskatsastuksessakin sen käytin nimenomaan ilman koppaa........ Olipahan nekin kilot poissa painoja mitatessa.
|
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
On ne Bertatkin normaalisti papereissa Umpi/avo mutta kerran jouduin oikein vääntämään aiheesta... |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Onko täällä kukaan rakentanut vähääkään kolmannen sukupolven Grand Vitaraa ?
|
#8
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() Ajatuksena ois ehkä jossain vaiheessa asentaa alle hieman parempaa pohjapanssaria ja kenties vinssiä puskurin sisään. ![]() |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Muutaman vuoden kerkesin pitkällä ajeleen erinäisissä maastoissa. Pitkän pituuden huomaa ensimmäisenä pienoisena kankeutena, mutta kaikkeen tottuu. Takaylitys on huomattavasti pidempi kuin lyhyessä ja se ottaa kiinni hanakasti. Mahan alle jäävä osuus ottaa kanssa kontaktia maastoon helpommin. Tuossa olikin noi miinukset. Plussana voisi sanoa vakauden, ei kallistele kaltevilla nousuilla niin paljoa. Pidempi akseliväli antaa semmoisen rauhallisuuden ajamiseen kun ei oo kokoajan renkaat ilmassa. Mut hieman erilaisen ajotyylin se vaati kuin lyhyt. Tykkäsin kyllä omasta pitkästä metsässä.
__________________
Suzuki sj 413 lwb short Toyota Hilux -88 -ex- Suzuki sj 413 lwb 1.6 td -ex- -MMC- |
#10
|
|||
|
|||
![]() Jarru onkelmaa
Samuraihin pukkaa levyjarrua taakse,,,, mutta millaista pääsylinteriä herrasväki on ko. viritelmän kanssa käyttänyt
![]() |
#11
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
MUn samuraissa on Hilux/lj 4-mäntäiset edessä ja takana omegan 2-mäntäiset.Ja hyvää lukua näyttää jarrupenkissä ja vakio renkailla menee asfaltilla lukkoon! |
#12
|
|||
|
|||
![]()
Tietääkö kukaa minkä merkkises autos olis piremmät iskarit ku sj410 orkkikset?ja sais mielellään löytyä mononetin valikoimasta mallia erullinen?
|
#13
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#14
|
|||
|
|||
![]()
Taitaa samaan rahaan saada briteistä pro compin iskarit ku motonetista opelin tms vaihtoehtoiset.
|
#15
|
||||
|
||||
![]()
Pro compit noin 50-60e/kpl, motonetista ooppelin 42e/kpl ja täältä ooppelia hieman halvemmalla http://alvadi.ee/fi/varaosat/opel/se...skunvaimennin/
Viimeksi muokannut GaryRock : 01.04.2015 06:03 |
![]() |
Luokat |
samurai, sj410, sj413, suzuki, yleistä |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 2 (0 jäsentä and 2 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Miksi Disco1 tai Defe ei soveltuisi offikäyttöön? | Sirernog | Tekniikka & Jutustelu | 188 | 20.04.2012 20:30 |
Kassillinen tyhmiä kysymyksiä,... | regular | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 13.05.2007 22:13 |
Bj-40 murros ja sarja tyhmiä kysymyksiä | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 25.06.2006 17:18 | |
Bj-75 , kysymyksiä ??( tyhmiä ) | Palde | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 02.02.2005 19:17 |
Tyhmiä kysymyksiä | Kupla | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 13.09.2004 13:47 |