![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
|
||||
|
||||
|
Laitoin Yv:tä
|
||||
|
||||
|
Lisä asiaa ylämyllyn päivään.Päivän teemana on Rakenna ja remontoi.Pikkuyrittäjiä paikan päällä esittelemässä palveluitaan.Rak.työ talvela.ET-kone,ylämyllyn pelti ja ilmastoiti,luxusilma,just of steel,korpisorvi,maansiirto kavinen,talonmiespalvelu surakka/urakointi juha talvela,shelli järkkää jotaki,voi tulla vielä jokune muuki.Maastorata sellin tontilla ei tosin kovin pitkä mut kuitenki,säännöt sitten paikan päällä.Niin ja sitten lapsukaisille poniajelua.Mönkijäporukkaa mukaan myös jos vain kuka pääsis tulemaan.Yritykset järkkäs päivän iha porukalla talkoomeinikkillä.Ilmottelen lisää.
|
||||
|
||||
|
Jäsenille asiaa tuolla suljetun ryhmän puolella -> http://forums.offipalsta.com/group.p...scussionid=316
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
|
|||
|
|||
|
Terve!
Tulen käymään paikan päällä Jeepulan kera ihan mielenkiinnosta kun vasta liityin Isoryyn eikä ole tuon kauempana tapahtumakaan. |
|
|
|||
|
|||
ylämylly
tulossa tapahtumaan ylämyllylle.
|
|
|
||||
|
||||
|
Oli näkkyy eilisessä karjalaisessa mainos jo, onko PatrolGR:llä tietoa onko nyt ilmoittautunut tarpeeksi isoryn porukkaa tulemaan paikalle? Vai pittääkö huudella ja värvätä lissää ettei menis painettu sana ite eestään?
-Heidi-
|
||||
|
||||
|
hätätilantees jouvan miekin barbiella paikalle, mut tässon nytten vähäsen uuven rojektin myötä muuttujia ja hinku ois ajamaan mikkeliin crossiaki ens vkl, sikäli jos kulukine on siinä kunnossa, että sillä voip ajjoo
|
||||
|
||||
|
taitas olla joku 5-6 autoo tulossa,lisäks voipi tulla jokune iha ilmotta.hyvä että etes jokune.enkä tarkota että jaska jokune.
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
|
||||
|
||||
|
suavat ehken moteraattorit yhistellä pian ketjuja
|
||||
|
||||
|
No nyt ne on valamiit! Ainakin melekein! Nimittäin ISORYn pränikät kotisivut
![]() Käykee kahtomassa, sissään tästä Kehitysehdotukset laittakaa YV:llä niin ei huku ketjuun. Samoiten laittakaahan niitä linkkejä tulemaan niihin kuvakansioihinne, ja mainitkaa saako sieltä napsia kuvia sivujen ja mainoksien kuvittamiseen. Sivuille lisäillään kaikkee pikkuhiljaa, ihan valamiit ne ei kai ole koskaan... Kotareiden lopullinen domain on vielä auki. Toimii nyt osoitteella www .isory.kotisivukone.com (huom. ylimiäräinen väli)
____________________________________ "Jos se on ehjä, se on minun. Jos se on rikki, se on meidän." -ISORY- Viimeksi muokannut Pöyski : 27.03.2015 13:43 |
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Tossa vaan noita kuvia on semmooooonen liuta että en viittis alkaa niistä tekemään nettikansiota, vaan voisin toimittaa jollekkin kuvia jotenkin? muistitikulla? Niin saisi tuonne seuran sivuille komeilemaan... ![]() Huomennapa sitä pitäisi sitten siihen shellille. Tompalla on eestä vetari riksrakspoks, mutta tulee vetovammasena näytille. Oletettavissa ettei tarjoile kyydityksiä... |
|
|
||||
|
||||
|
Pöyski on sairaan nopee
!!
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Ellei jollakulla ole ninttärnätissä vapaata tilaa johon kuvat voit ladata ja linkittää sivuille? Jos on niin heittäkkee mua yyveellä!
|
||||
|
||||
|
etusivulla lukee " isoro.posti(at)gmail.com"
|
|
|
||||
|
||||
|
Hienot sivut
, nyt vaan niitä kuvia!! Ja Pöyski lähtee sit helatorstain safarille valokuvauslaatikon kanssa, niin saadaan edes joskus kuvia noistakin reissuista,,,,,mut kaikkia ei julkasta![]() .
|
||||
|
||||
|
:O
Tekkee pieniä typoja nin ei tuu liiaksi postia ![]() Helatorstai on vielä ehottoman epävarma pääseekö lähtemään... Ja jos pääsee ni saattaa mennä apparihommiks jos ei tännää voiteta lotossa
|
||||
|
||||
|
Olihan siellä off-roadista kiinnostuneitakin liikkeellä, ja kaikille halukkaille saatiin maasturikyytiäkin parin suzukin ja yhen tojotan voimin.
Nii ja maha tuli täyteen hernesopalla ja makkaralla, kiitokset järjestäjille...
|
||||
|
||||
|
Hyvä me!
Ketään ei vissiin pelottanu ja kaikilla oli mukavaa? ![]() Sain kaverilta facebookin kautta linkin, suomi24.fi Siellähän on meistä maasto-autoilijoista juttu, jossa joku kukkahattutäti on käynyt kirjottamassa oman mielipiteensä.. Tosin kukaan muu ei ole kirjoittanut /rohjennut kirjoittaa. Ehkä hiukan provo, mutta nauttikaa. Minua tämä lähinnä nauratti. ![]() ---> http://keskustelu.suomi24.fi/t/13471460 |
![]() |
|
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| WORRYCROSSI 31.10.15 Tulokset, kuvia, videoita... | Patu925 | Tapahtumat | 111 | 07.11.2015 16:53 |
| Juhannus Trial 2015 Peruttu, muutettu ajelupäiväksi 13.6.2015 | sirP | Tapahtumat | 95 | 22.06.2015 20:54 |
| Suur Maasturite Talvesprint 2015 23-24.01.2015 | Kynnapas | Tapahtumat | 6 | 28.01.2015 22:54 |
| ISORY:n tapahtumia 2014 | andy | Tapahtumat | 360 | 31.12.2014 17:02 |
| ISORY:n tapahtumia 2013 Kokoonnutaan 11.1 2014 | andy | Tapahtumat | 329 | 31.12.2013 10:29 |