![]() |
![]() |
|
O/M/V Varaosat ja tarvikkeet Autojen varaosat, sekä kaikki offitarvikkeet - vinssit, liinat, tunkit yms. tänne osastolle. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Tavaraa varastossa kevään karkeloihinMyydään Esimerkiksi:Kaiser-lukko Mitsun 7,25" 25spl etuperään 890,- Lokka-lukko Nissanin R180 etuperään 599,- Molempia lukkoja nopeaan toimitukseen heti varastosta! Myydään |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Oisko toyotan taka-akseliin mimmosia vaihtoehtoja?
__________________
PäHäMa Pamaas SLCK Toyota Landcruiser BJ40 4.0 1980 Ex. Toyota Landcruiser BJ42 4.0 1982 Ex. Suzuki Jimny 2006 Ex. Toyota Landcruiser RJ70 Ex. Mercedes-Benz 300GD 1981 Ex. Hilux LN65 Ex. Volvo C303 Ex. Hilux LN65 Ex. Suzuki 413 Ex. Range 3.5L +hj akselit Ex. L200 |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Mikä Tojota? vm?
Onko tietoa akselin poorien määrästä? Avoin vai kitka? |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Avoin etuperä kyseessä joka ois menossa lukon jälkeen taakse....
LN65 hilux, vm.87, pooreja en ole kyllä laskenut mutta Vetonivelet näyttää olevan 27/30 poorisia, napalukko 30poorinen, niin sillon perässä on varmaan tuo 27pooria?
__________________
PäHäMa Pamaas SLCK Toyota Landcruiser BJ40 4.0 1980 Ex. Toyota Landcruiser BJ42 4.0 1982 Ex. Suzuki Jimny 2006 Ex. Toyota Landcruiser RJ70 Ex. Mercedes-Benz 300GD 1981 Ex. Hilux LN65 Ex. Volvo C303 Ex. Hilux LN65 Ex. Suzuki 413 Ex. Range 3.5L +hj akselit Ex. L200 |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lokkaa Hiluxiin
Toyota Hilux -87
Lokka-Etulukko: Risukeula, 27spl, avoinperä, 359,- Lehtijousi, 30spl, avoinperä, 374,- Lokka-Takalukko: 30spl, avoinperä, 374,- (Ei siis sovi kitkalukon tilalle) |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Mitäs vaihtoehtoja löytys nissan patrol 160 avoin takaperä h233?
__________________
|
#7
|
||||
|
||||
![]() Lokkaa Patrolliin
Nissan Patrol 160
Lokka-Etulukko: C200, 29spl, avoinperä, 609,- Lokka-Takalukko: H233 31spl, avoinperä, 474,- (Ei siis sovi kitkalukon tilalle) C200 29spl, avoinperä, 599,- (Ei siis sovi kitkalukon tilalle) ARB:n paineilmalukkohan saa myös Patrolliin molempiin päihin. |