![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
http://www.mol.fi/tyopaikat/tyopaikk...8663331_fi.htm http://www.airfil.fi
050 354 9376 "what each of us calls our 'necessary expenses' will always grow to equal our incomes unless we protest to the contrary" - G.S. Clason "Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme, että kaikki käy hyvin." M. H. Koivisto |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Haku loppuu 10.4.2015
050 354 9376 "what each of us calls our 'necessary expenses' will always grow to equal our incomes unless we protest to the contrary" - G.S. Clason "Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme, että kaikki käy hyvin." M. H. Koivisto |
|
||||
|
||||
![]()
Tuonne Airfilille on hakemus sisällä
Katsotaan nyt sitten kuis käy!
|
||||
|
||||
![]()
Eipä töitä irronnut vaikka edellisessä työpaikassa tuli myytyä Airfilin suodattimia eteenpäin. Pitäkää tunkkinne!
|
||||
|
||||
![]()
Juu ei täällä mitään töitä ole enää, viimeisimmässä työhaistattelussa fiilis oli että "tervetuloa töihin kunhan saadaan sinut valittua" ja mitään ei ole kuulunu sen jälkeen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|
|||
|
|||
![]()
työnhaku välitys
Kaskenoja Oy Hakee kesäkaudeksi työkoneiden kuljettajia niitto/vesaustöihin, Etelä- ja Länsi-Suomen alueelle. Todennäköisesti majoitus tarvittaessa talon puolesta. Jonkinlainen mahdollisuus voi olla jatkotöihin, riippuen työtilanteesta sekä kuskista. Kaskenojan kotisivuilta löytää yhteystiedot.
|
|||
|
|||
![]()
Jollekkin pienehköö lisä ansiota; http://www.tori.fi/lappi/Alkavien_ru...8.htm?ca=4&w=3 ... Eli Rovaniemen seudulla tälle tarve.
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Tätä muokattuna hieman, eli haussa on muutaman päivän ajan vielä työpari vesakointiin/niittoihin konekuski. Etelä- ja Länsi-Suomen alueella tapahtuva työ, kertyy kuukaudessa reipas pari sataa tuntia ja haussa laskuttamalla ajava kuski. Työtä n. 3-4kk.
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Töitä tarjolla | JERKKU | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 30.07.2012 07:47 |
Offroadtarvikkeessa töitä tarjolla | TML | Tekniikka & Jutustelu | 26 | 29.08.2007 20:29 |
Tahtoo töitä! | mehtämörö | Chit-Chat | 16 | 17.02.2007 13:29 |
töitä putkimiehelle | junnu78 | Chit-Chat | 2 | 23.01.2007 22:53 |
Töitä tarjolla | -B- | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 20.03.2006 06:52 |