![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#176
|
||||
|
||||
![]()
Katotaan nyt säilyykö toi vaan sen aikaa että saa kuntoon
![]() |
#177
|
||||
|
||||
![]()
Mites tossa sd33t moottorissa menee se kannen jälkikiristys kun juuri entinen omistaja tehnyt kansiremontin (kansi plaanattu sekä koeponnistettu) mutta tekee painetta syyläriin? Pitikö siinä lämpimäksi ajon jälkeen ottaa pultit löysään ja sitten vetää piukkaan? Nm?
![]() |
#178
|
||||
|
||||
![]()
Joko loppu mielenkiinto? Paljolla lähtee? ;-)
paaha kuva minkä näköstä patua rakentelet. |
#179
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#180
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#181
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#182
|
||||
|
||||
![]()
Kierrokset laskee myös pirun hitaasti mutta johtuuko se syöttöjen lisäyksestä vai joku muu syy pumpussa? Kaasuvipu kyllä palautti hyvin..
|
#183
|
||||
|
||||
![]()
Oli kuulemma jäänyt tiiviste sarjasta reilusti o-renkaita ylimääräiseksi eli ilmeisesti ne vesikanavien tiivisteet? Ei kuulemma ole kuitenkaan niitä vanhojakaan irroitettu niin noille ei löytynyt paikkaa. Missä ne siellä kannessa sijaitsee jos täytyy niitä alkaa vaihtamaan?
|
#184
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
#185
|
||||
|
||||
![]()
Joo ei nyt ainakaan kiristäminen auttanut eli kansi pitää varmaan irrottaa ja kattoa noi. Olisiko se vaparin kannen tiiviste nyt parempi vaihtoehto kun joku meinas et pitäis paremmin?
|
#186
|
||||
|
||||
![]()
Ensimmäisen päivän ihmettelyjä
![]() Oishan tossa tota pientä parsimista ja nyt vielä se kansi lisäksi.. ![]() |
#187
|
||||
|
||||
![]()
Itellä ainakin oli uudessa tiivisteessä kiinni ne o-renkaat ja sit siellä on se yks irtonainen o-rengas joka tuli johkin lohkon ja kannen vesikanavan paikkeille. En itte kyllä laittais sitä massatiivistettä kun sehän on vapari koneen kansipahvi, eikös sami kironnu kun oli menny laittaan massan ja se oli palanu
![]()
__________________
Kojootti Offroad |
#188
|
||||
|
||||
![]()
Joo pitää huomenna kattoa mitä tiivisteitä siinä yläpään sarjassa on jäljellä kun saan sen ex omistajalta. Täytyy sitten vaan vedellä varmuudeksi kupari sprayllä uusi metalli tiiviste.
![]() |
#189
|
||||
|
||||
![]()
Näyttää just perinteiseltä Patrollilta, on vaan annettu happee kun se vielä liikkuu
![]()
__________________
-Osta japsi ja opit hitsaamaan- |
#190
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() ![]() |
#191
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() |
#192
|
||||
|
||||
![]()
Komia on Patrooli, tsemppiä rojektiin.
![]() |
#193
|
||||
|
||||
![]()
Jep, pihalle pitäis suunnata jatkamaan etuakselin työstöä
![]() |
#194
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() |
#195
|
||||
|
||||
![]()
Siinä täytyy sit jo olla varovaisesti liikkeellä jos joka kerta särkyy
![]() |
#196
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() |
#197
|
||||
|
||||
![]()
Just eilen puhelin et pitäis vähän hidastaa kun taas 10-12h päivässä viettänyt auton parissa
![]() |
#198
|
||||
|
||||
![]()
Taka-aksulan työstöä
![]() Lappua korroosio kohtiin |
#199
|
||||
|
||||
![]()
Ja lisää
![]() Entinen perä ![]() Ehjä murikka vietiin varaosa rungosta ![]() Välitys sama 4,3... Teräsharjalaikka laulamaan ![]() Jouset sun muut hilppeet vaihtuu vielä niin ei tullut niitä maalattua |
#200
|
||||
|
||||
![]()
Jos tulee tarvetta vapari koneelle, akseleille tai laatikolle/jakikselle, niin heitä yv. Jonkinlaiset kardaanitkin löytyy. Hinnat on 'häristimestä itse irroittaen', joten ei kauhean kalliit.
__________________
RASOR |
![]() |
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan hiluxi | jmtr83 | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 17.12.2012 20:41 |
hiluxi | Ville90 | Maasturiprojektit | 27 | 05.10.2012 00:18 |
hiluxi | luxori | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 15.03.2010 23:36 |
O: Hiluxi | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 11.02.2007 13:34 |