![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() http://m.clasohlson.com/fi/Ty%C3%B6k...1-osaa/40-8857 nyt olisi bahcon setti hyvässä alessa. Mikä mahtaa olla bahcon laatu nykyään?
|
|
||||
|
||||
![]()
Mun pakista löytyy:
-ruuvarit Weraa -hylsysarjat Weraa -minihylsysarja (kuusio/ 1/4") Zebraa -kiintolenkit mitä sattuu, sitä mukaa kun paskat aukeaa ja pyöristyy tulee Stahlwillee, Snapponia, Betaa tai Gedoree -pihdit Knipexiä -akkuvehkeet 18v Milwaukeeta (porakoneesta hajosi kyllä vaihteisto kun porasin ∅110mm reikäsahalla 3mm rosteria kuivana mut takuuseem tuli uusi kun oli vasta melkein 3v vanha kone) ![]() -puita kaadan elääkseni Stihlillä, Fiskarsilla ja Stalpenilla.
|
||||
|
||||
![]()
Tätä merkkiä voi suositella! Aika tuntematon, mutta täällä iso rälläkkä on pyörinyt ikuisuuden (15 vuotta) ja tuntuu siltä että vielä ikuisuuden pyörii. Eikä ole missään harrastekäytössä ollut. En tiedä saako näitä mistään Suomesta edes enää ostettua?
Tämänpäivän laadusta ei tosin enää ole mitään tietoa.. http://www.perles.com/default-10000.html
Mersumies. Viimeksi muokannut farmforest : 16.03.2015 20:47 |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Omaan makuun ja muihin satseihin verrattuna kömpelön kokoisia, lisäksi räikkä on niin jäykkä että sen idea menee hukkaan.
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Onhan tuolla Kamasan setti myös hyvässä alessa. Taitaa olla parempaa laatua, kuin Bahco. http://m.clasohlson.com/fi/Työkalusa...2-osaa/40-8865 |
|
||||
|
||||
![]()
Mie oon vääntänyt kotioloissa bilteman sarjalla jo yli 20vuotta. Yhtään osaa en oo vielä saanut rikki, räikätkin toimii v*tun hyvin
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
|
|||
|
|||
![]()
Kamasan räikästä ei itsellä ole kokemusta, mutta muuten on kohtuu hyviä työkaluja osannut tehdä.
Mulla on töissä käytössä Wurthin räikkäsarjat ja nimen omaan tiheällä hammastuksella. Omasta mielestä tuo tiheämpi on paljon parempi kuin harva, varsinkin ahtaassa välissä. Ainakin nuo W:n 1/2" tekeleet on kestäny vääntää 1,5m putkellakin ilman että on hajonnut. Kannattaa purkaa ja puhdistaa se räikkä jos meinaa hyppiä yli hampaalta ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
|
|||
|
|||
![]()
Taasen jarruputkityökaluista. Bilteman halpis löytyy, ja on sitä käytettykin. Pariin autoon olen sillä putket askarrellut. Aina se on vaan melkoista ähräämistä. Mitkäs olisi hyvä jarrupukityökalu. Mieluusti kohtuuhintainen.
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
http://www.tooloutlet.fi/fi/Tuotteet...+BGS+8310/4024 Tuontyylinen oli hyvä kun aikanaan lainasin, tosin Sykes-Pickavant. Eikä varmasti ollut kohtuuhintainen...
|
|||
|
|||
![]()
Bilteman kalliimmalla epäkeskopuristimella syntyy päät jarruputkiin hyvin. Samaa kalua myydään kalliimmillakin tarroilla, mutta samaa kiinalaista keskuskomitean hyväksymää tavaraa ovat.
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kokemuksia halpis työkaluista | arpati | Tekniikka & Jutustelu | 163 | 14.12.2013 18:07 |
Keskustelua mielenterveydestä | VonLeka | Chit-Chat | 51 | 14.09.2008 14:45 |
Kokemuksia "ei niin halvoista" työkaluista | arpati | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 16.03.2006 12:18 |
keskustelua nyybin kanssa | pee | Chit-Chat | 18 | 15.04.2005 18:39 |
Muutos katastus (Yleistä keskustelua) | juha_t | Tekniikka & Jutustelu | 34 | 19.03.2005 18:01 |