![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() kaikki ulkomaan tilaukset toiminut tänne landelle mallikkaasti, soitto tullu etukäteen ja jätetty sinne mihin pyydetty ilman kuittailuja, posti, ups ja joku nordpost. kiitolinja mokannut sen sijaan useasti, kerran ne hukkas koko lavallisen ikkunoita ja viimetteeks toivat mulle venäläismiehen italiasta tilaamat samenttihousut vaikka piti kaivinkoneen kauha tulla ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
|||
|
|||
![]() On sitä ennenkin osattu kämmentää...
Siis 1990 luvulla yksi erikois pikapaketti oli kateissa, Ja k.o paketti sisälsi firmalle elintärkeitä osia testattavaksi/hyväksyttäväksi, ja mistään niitä ei saa rahallakaan moneen kuukauteen: Paketti oli lähetetty, kuski oli hakenut, ja lähtenyt maasta....
Mutta sitten se hävisi, ja koska oli jotenkin erikoisvakuutettu, niin alkoivat käymään nurkkiaan läpi, ja paketti löytyi viikkojen päästä jostain. Kuriirifirma muistaakseni maksoi jotain korvauksia (Lakimiehet selvittelivät alusta asti) Mutta; Loppuhuipentuma oli se, että kuriirifirmalta tuli lasku 3 viikon säilytyksestä! Ei tarvinnut maksaa... Ja mulle sattui aurinkopaneelin toimituksessa joku "ääliö" jakamaan: yritti soittamatta arkipäivänä puoliltapäivin, täytti ilmoituslapun ovea vasten (jäi jäljet) ja liimasi lapun oven ikkunaan ja työnsi tarran suojalapun kukkapenkkiin purkkapaperien kanssa! Viikkoon ei kuulunut mitään, niin aloin kyselemään seuraavaa toimitusyritystä, niin joku "tympääntynyt" tuumasi että pitänee ottaa jakoon kun sattuu jotain sinneppäin... (siis tästä on Oulun teknologiakylään ja yliopistolle noin 3 km matkaa, ja k.o kuljetusliikkeen terminaaliin 10 km) Kävin itse hakemassa paketin terminaalista. |
|
||||
|
||||
![]()
UPS:stä minulla ei ole kuin paskoja kokemuksia, DHL.stä lähinnä positiivisia, Itellaa en viitsi edes mainita... jaa, maintsin jo. Paskempaa saa etsiä
![]() FedEx on toiminut pääsääntöisesti esimerkillisesti, tosin kerran onnistuivat Euroopan hubissa Pariisissa hukkaamaan yhden paketin. Ei mennyt omaan piikkiin, mutta tuli viikon ylimääräinen ventta ennenkuin FedEx suostui hyväksymään että se paketti todellakin on hukassa ja ilmoittamaan lähettäjälle. Vasta sitten lähettäjä laittoimi minulle uuden samanlaisen (tuli kahdessa päivässä kotiovelle). Kaikilta firmoilta on kyllä soitettu etukäteen, paitsi Itellalta. Ne ei aina ole edes ottaneet kotiin toimitettavaa pakettia mukaan josta niille on maksettu, vaan toimittaneet postilaatikkoon lapun että lähipostissa on teille lähetys. Soitin postiin ja kysyin että mitähän helvettiä.. olen maksanut paketin kotiinkuljetuksesta, ja pitäisi itse hakea ![]()
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Monesti on ollut kyllä lappu ovessa kuriirille numero/soittopyyntö kun on tienny etukäteen ettei oo paikalla koko päivää
|
||||
|
||||
![]()
Omat toimitukset on tulleet yleensä fedexin kautta ja ne osaa käyttää jopa puhelinta, eli tosi hyvin on toiminut kuljetuslogistiikka.
|
||||
|
||||
![]()
Kuka se joskus kertoi kuskin kertoneen soittamattomuuden syylsi että ei heillä ole puhelimia firman puolesta eikä viiti omalla soittaa omaan laskuun.
![]() Meilläpäin UPSin paketit tulee jonkun paikallisen alihankkijan kuppasella Sprintterillä tai Dailyllä. Ei mitää UPSin tunnuksia muualla kun paketissa. Mut ovat soitelleet ja homma toiminut. Jättäneet ovelle jos oon pyytäny, ei muuten. |
|
||||
|
||||
![]() Tavaran toimitus yritystä???
Joo...
Komisen kertaa on DHL päivällä yrittänyt tuoda USAn pakettia Tikkurilasta kotia Malmille ja eihän siellä ketään päivällä ole, ovat kyllä jättäneet lapun ja olen itse hakenut sitten paketit DHLn kottorista Tikkurilasta. Säästäisivät hirmusti kun soittaisivat kun tavara on suomen toimipisteeseen saapunut ja näin sovittaisiiin toimitus tai nouto. Eikä ajeluttaisi turhaan tavaraa ympäriinsä. t. Ismo Ämmä
|
|||
|
|||
![]()
Tähänkin auttaisi pieni panostus kuluttajan puolelta.
Eli joku/jotkut perustaisi kuljetus firman ja sopparin tekisi kaikkiin lafkoihin, et haetaan suoraan heiltä suomessa ja toimitus ois vaikka isompien teiden varsille sopimus "varastoille" Työttömiä joilla on vaikka isompi paku löytyy täältä ja varmasti kaikista merkkikerhoista, homman ideanahan ei olisi se halvin hinta vaan laadullinen palvelu Esim. nokka tulossa jenkeistä 400e halvemmalla ja kuukauden nopeammin kuin suomesta, niin voi varmaan maksaa 30e enemmän siitä, et se nokka on haettavissa 10km päästä Ainoo, et mulla ei ole viimesintä tietoa mitä verottaja tästä nykysellään kiukuttelee, mut kuitti kaupallahan siitä selviää, kuhanny ei sentään 30k€ lämpökeskusta kuitilla tee.
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |
|
||||
|
||||
![]()
Itsellä on toiminut just niin, että eivät soita, mutta koittavat kyllä toimittaa ja sitten tulee viesti, että koitettu toimittaa ja pitää sopia uusi aika. Joskus olen sitten pyytänyt viemään ovelle ja osan hakenut. Näistä viisastuneena tilaan nykyään kaiken työpaikan osoitteeseen ja silloin homma toimii, kun joku aina vastaanottamassa toimituksen.
|
|
|||
|
|||
![]()
Kiitolinjasta / Schekeristä töiden puolesta sen verran kokemusta, että vaikka rahtikirjassa lukee "Soitto 30 min. ennen toimistusta" ja allekirjoittaneen numero niin usein kuski soittaa työmaan pihasta... Usein on jätkät aamupäivän vartoillut klo 8.00 tilatttua kuljetusta ja heti kun on syömään päässeet niin mulla soi puhelin "Pihassa oltais". Ja varsinkin Helsingissä eivät millään meinaa jättää pakettia pihaan jossei joku ole kuittaamassa. Toki ymmärrän ettei kaikkea tavaraa voi toimittaa silloin kun lähettäjä/vastaanottaja toivoo... Tampereella Itella toimii hienosti, jos on samaan aikaan kahteen tai useampaan paikkaan saman lähettäjän purkuja niin yleensä soittaa jo edellisellä viikolla ja sopii aikatauluista. Ja nyt siis puhutaan nuppikuormista ei mistään 20kg:n käikäleista, vaikka vois niinkin toimia niitten kanssa. Kuten Itella teki kun tuli uusi omppuluuri kotiovelle. Soittivat edellisenä päivänä, kun en ollut tulleeseen tiedustelu viestiin kerinnyt vastaamaan ennen määräaikaa (ei tosin mainittu viestissä vaan kuski mainitsi soittaessaan).
|
|
||||
|
||||
![]()
samalla ihmisellä menee kaikki v*****i....
oliko eilen syntymäpäiväsi? |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Tietosenkoneen UPS, Eaton powerware 5115, 500VA, uusi yuasan akku | Vilkutin | O/M/V Muut | 1 | 14.12.2014 21:19 |
Lippupalvelun toiminta | Joske | Chit-Chat | 15 | 23.02.2010 09:20 |
Myydään UPS: Evolution 1150 | milsim | O/M/V Muut | 3 | 09.10.2008 21:20 |
Tietosuoja hukassa UPS virmalla | Ex_inkkari | Chit-Chat | 19 | 23.01.2007 20:34 |
Ohjaustehostimen toiminta | juhaK | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 11.12.2004 11:12 |