![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
__________________
http://esory.kuvat.fi/#/ |
#2
|
||||
|
||||
![]()
En oo tainnu koskaan edes ajaa jenkkiä missä EI palaisi SES valo
![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
http://esory.kuvat.fi/#/ |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
vikakoodit esiin ja niiden perusteella netistä löytää servoletukan troubleshooting kaavioita. Tbi on aika yksinkertainen laite.
|
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#7
|
||||
|
||||
![]()
on olemassa astroja jotka kuluttaa 18-20l satasella ja astroja jossa se polttimo on paikallaan eikä pala turhaan
|
#8
|
||||
|
||||
![]() Tarkista konehuone! Valo?
Omassa astrossakin valo aina välistä palaa hetken ja sammuupi sitten.
Ei ole aiheuttanut toimenpiteitä ja hyvin peli kulkee silti. Eikös tämän ikäisissä jenkeissä noita antureita oo vähän jokapuolellla jotka tuon valon sytyttää? Nestesäiliöissä ja kaikkialla muuallakin? t. Ismo Ämmä
__________________
http://www.fjdc.org/ -Kulmakorpi Off Road Park- -JEEP HOLIC- https://www.facebook.com/GPKorjausOy/ |
#9
|
||||
|
||||
![]()
ei ne nestepinnat service engineä sytytä.. sillon siel on OIKEESTI jotain vialla jos se jää palamaan, joku vilahtelu voi aiheutuu noissa ihan vaikka mittariston maadotusviasta tms.
astro jos alkaa haukkaamaan sen 15+ kylälläkin rauhallisessa ajossa, niin sillon siinon jotain vikaa, maantiellä kesänakeilla kulkee kummiski kympin puolelle jos pitää marssivauhtina sen yli 90, ettei turbaanilukko aukee, ni siitä voi laskee et jos siel vikavalot palaa ja bensaa menee helvetisti ni vikaa jossain on ![]() tulpista ja virranjakajasta nuo on arkoja, jos siel on yhtään heikohko kipinä, ni tasan syö ylettömiä ja heittelee "lean exhaust" vikakoodia, joka tosiassa kertoo sen et se saa bensaa aivan saatanasti= sitä voi jopa valua pakoputkesta ulos asti, niinku allekirjottaneella kun kaks tulppaa tilttas 20km matkalla ja jouduin ajamaan neljällä kotio ![]()
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
#10
|
||||
|
||||
![]()
12. No reference pulses to Electronic Control Module (ECM). You will get this code when checking for error codes because the engine is not running.
13. Oxygen sensor signal stays lean during warm engine cruise, your O2 sensor could be unplugged or faulty wire. 14. High temperature indicated at engine coolant temp. sensor. Sensor could be unplugged or faulty wire. 15. Low temperature indicated at engine coolant temp. sensor 21. High voltage at throttle position sensor. Sensor could be unplugged. 22. Low voltage at throttle position sensor 23. Low temperature at manifold air temperature sensor 24. Circuit fault in vehicle speed sensor 25. High temperature at manifold air temperature sensor 29. Fault in 4th gear switch 32. Fault in exhaust gas recirculation valve diagnostic switch 33. High voltage (low vacuum) at MAP sensor. 34. Low voltage (high vacuum) at MAP sensor. 41. Cylinder select error 42. Fault at electronic spark timing circuit (sets when timing is set also, clear code and verify that it does not return.) 43. Low voltage at electronic spark timing circuit 44. Oxygen sensor lean 45. Oxygen sensor rich 46. Fault at vehicle anti-theft system 51. PROM error 52. Low voltage at oil temperature sensor 53. High voltage at battery 54. Low voltage at fuel pump OR Low voltage at Fuel pump relay 55. Problem at Electronic Control Module (ECM) - ECM failure OR Serial bus error 62. High voltage at oil temperature sensor siinä ne on kaikki... 29. 32 ja 53 on käytännössä semmosia mitä ei vaikuta kulutukseen ja koneen muuhun toimintaan, muilla on isokin merkitys. |
#11
|
||||
|
||||
![]()
oks nuo ny varmasti ysikympin vikakoodit? sielhän tulee muutoksia jossain alkupuolella 90-lukua noihin, vai ilmottaako eri manuaalit sitten koodit jotenkin väärin?
ja sit sellanen, et se auton oikee rakennusvuosi pitää selvittää suoraan tyyppikilvestä, kun meillähän suomessa on se typerä ensirekisteröintipäivä, joka virheellisesti kertoo mukamas vuosimallin. suurin osa -90 astroistakin on 89 valmistettu ja siinä on "lievä" ero sitten jo varaosien yms suhteen, vai oliko se 89=>90 vai 88=>89 kun muuttu malli, toinen tais olla 93=> 94 ns uudempikoriseksi..
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
#12
|
||||
|
||||
![]()
The Following only apply to 1994 +
28 Transmission range pressure open in one of these pressure switches 37 Brake Switch brake switch stuck ON 38 Brake Switch Brake Switch stuck OFF 39 Torque Converter TC clutch solenoid stuck OFF 52 System Voltage High ignition feed voltage over 16 volts |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Jimny engine valo. | RIPAX | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 30.12.2014 23:54 |
m.chevy 4,3 tbi motti | cvy | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 05.03.2008 19:32 |
Chevy TBI sivuja | kivinen | Linkit | 0 | 31.10.2005 09:17 |
Vitaran check engine -valo | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 09.05.2005 15:51 | |
Service Engine Soon????? | Vuosimallit 1984-1996 | 3 | 14.07.2003 19:20 |