![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#11
|
|||
|
|||
death wobble
vaihteen vuoks kysellään taas kaikenmoista kun tuntuu että menee henkimaailman hommiks,
elikkäs 160 patrolleri pitkä 35" palleroilla, nätisti muutaman kk meni ilman mitään venkurointeja tai woblauksia, noh toiseen etuseen naula, rengas kävi paikkauksella ja tasapainotettiin, pyörä paikoilleen ja nyt viikon siällä heittäny 3 kertaa "death wobblet" siinä 50-60 vauhdis, auttaapi ku himmailee, sen jälkeen ei taas mitään, ja se on juuri tuo oikeenpuoleinen korjattu etunen ku pomppaa jostain niin alkaa vatkaan sillai ettei lakki pysy pääs ...etupään puslat ok, ja jos tasapainotukset ketuillaan niin sehän tekis tuota koko ajan ? ...en varmaan oo ainut jolla on härvelit ravistanu
__________________
Voima uupuu, mutta ääntä löytyy! |
| Luokat |
| patrolli |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| HILUX- kysy ja vastaa- palsta | KepesJokke | Tekniikka & Jutustelu | 5066 | 26.05.2026 12:40 |
| Mitsubishi L200 -kysy ja vastaa- | Jouni_S | Tekniikka & Jutustelu | 332 | 01.04.2023 15:38 |
| Jeep Wranglerien kysy ja vastaa-Ketju | hoojii | Tekniikka & Jutustelu | 227 | 15.08.2020 20:03 |
| Kysy Piinalta, Piina tietää! | piina | Kysy Piinalta | 0 | 02.11.2005 22:21 |
| Tuhosinko Bfg MudTerrainit?? ja helmaputkista kysy | sippis | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 02.04.2004 07:20 |