Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 10.03.2015, 07:47
Ozzy86 Ozzy86 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 02.04.14
Sijainti: Kankaanpää
Viestit: 52
Perusasetus

death wobble


vaihteen vuoks kysellään taas kaikenmoista kun tuntuu että menee henkimaailman hommiks, elikkäs 160 patrolleri pitkä 35" palleroilla, nätisti muutaman kk meni ilman mitään venkurointeja tai woblauksia, noh toiseen etuseen naula, rengas kävi paikkauksella ja tasapainotettiin, pyörä paikoilleen ja nyt viikon siällä heittäny 3 kertaa "death wobblet" siinä 50-60 vauhdis, auttaapi ku himmailee, sen jälkeen ei taas mitään, ja se on juuri tuo oikeenpuoleinen korjattu etunen ku pomppaa jostain niin alkaa vatkaan sillai ettei lakki pysy pääs ...etupään puslat ok, ja jos tasapainotukset ketuillaan niin sehän tekis tuota koko ajan ? ...en varmaan oo ainut jolla on härvelit ravistanu
__________________
Voima uupuu, mutta ääntä löytyy!
Vastaa lainaten
 

Luokat
patrolli


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
HILUX- kysy ja vastaa- palsta KepesJokke Tekniikka & Jutustelu 5066 26.05.2026 12:40
Mitsubishi L200 -kysy ja vastaa- Jouni_S Tekniikka & Jutustelu 332 01.04.2023 15:38
Jeep Wranglerien kysy ja vastaa-Ketju hoojii Tekniikka & Jutustelu 227 15.08.2020 20:03
Kysy Piinalta, Piina tietää! piina Kysy Piinalta 0 02.11.2005 22:21
Tuhosinko Bfg MudTerrainit?? ja helmaputkista kysy sippis Tekniikka & Jutustelu 5 02.04.2004 07:20


Sivu luotu: 06:22 (GMT +2).