![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#11
|
|||
|
|||
![]()
SLCK:n vuosikokouksessa tuossa syksymmällä katselin vierestä kun joku (Tare?) ajeli oranssilla BJ:llä, jossa siis oli spring over, vähän kivikkoisemmassa paikassa jossa piti saada renkaita kivien yli, niin aika voimallisesti ne akselit kiertyivät, pinjonien päät liikkuivat varmaan kymmenen senttiä ylös-alas ja pakat kävivät aikamoisella S-mutkalla, niin edessä kuin takana, eli ei se traction bar mikään ihan turha keksintö ole. Kunhan sen tekee niin ettei se haittaa muuta akselin liikkumista. Ei pitäisi olla ongelma.
Muistaakseni näin C-303:ssa (syntyjään spring over) jonkunlaiset traction barin vastineet myös, en kyllä muista oliko etuakselillakin. Iskari kuulostaa vähän hankalalta eikä se kuitenkaan estäisi terästä käymästä myötö/murtorajalla, jos vääntöä vaan esiintyy tarpeeksi pitkän aikaa. Iskukuormitusta tietysti helpottaisi. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Traction barista | sako | Tekniikka & Jutustelu | 35 | 13.08.2012 00:10 |
suzukiin traction bar? | sami.k | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 29.01.2008 15:21 |
o: etujousiin "kiilat pakkojen alle " (chevy) | tiku83 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 11 | 13.05.2007 12:41 |
mielenkiintoinen traction bar | Jande | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 30.04.2007 15:26 |
Traction bar Patrolliin | swamber | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 26.04.2004 08:32 |