![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Vai sellaisia suunnitelmia Mitsun pään menoksi... ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Joo näin meinasin, turha enään leimata, meni tuulilasi ja uuden hinta on 1/3 auton hinnasta. ![]() ![]()
KYM#5 |
|
||||
|
||||
![]()
Olihan mulla greepyt myös toyotassa. Ihan ok renkulat yleiskäyttöön ja pitää ne jotain mettässäkin on vaan melko jäykät rungoiltaan (patrollin alla 0.5 bar)
KYM#4 |
|
||||
|
||||
![]()
Oli mullakin Pajeron alla Creepyt, mutta en ehtinyt niitä juurikaan testaamaan, kun ne vietiin käsistä...
![]() Koko oli 35/12,5R15 ja rengas oli 84cm korkea. Eli koko on aika alakanttiin...? Miten lie sitten tuon 37" todellinen korkeus. No kokeillaan nyt tähän lähtöön Italian pojan renkaita. Yks sarja auton alla testissä ja toinen sarja renkaita pitäis rantautua ensi viikon alusta Suomeen. |
|
||||
|
||||
![]()
37/12,5-15 creepy on hyvin lähelle 38,5/15-15 boggerin korkunen. Ja mulla ainaki pickuppi patrollissa oli talvikelillä paljo toimivamman oloset ku noi boggerit.
![]() ![]() ![]() Sorry ot. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Mun mielestä creepy oli ihan ok rengas kadullakin kun sai paineet kohdalleen. ajelin kadulla muistaakseen 1 baarilla. Kerran kattelin et ompa tyhjän näkönen kumi oli muistaakseen 0.2 baarii, eli tosi jäykkä runko
|
|
||||
|
||||
![]()
Rengastestiä pääsee kokeilemaan viikonloppuna
![]() Äsken kasailin etuperän uusilla laakereilla. Huomenna etupää sitten kasaan. ![]()
KYM#5 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Suzuki alto vm2001 | lepa77 | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 11.05.2018 10:14 |
Myyty Suzuki Alto moottori 0.8 L | Teitto | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 15.09.2015 19:20 |
Myyty Suzuki alto 499€ | petroman | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 12.09.2012 21:34 |
Myyty Suzuki Alto vm.00 | murikka | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 09.04.2012 13:43 |
Myyty: Suzuki Alto -87 | blazoffer | O/M/V Ajoneuvot | 7 | 12.09.2007 13:01 |