Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 03.03.2015, 16:52
Heguli:n Avatar
Heguli Heguli ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 22.06.06
Sijainti: Espoo / Suomusjärvi
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hautalintu Näytä viesti
Siinäpä se onkin että kerro mulle ne tuhat tapaa käyttää aikasi kun olet rekkapelin kanssa viikon reissussa... mun makuun ihan naurettavaa toppuuttaa ku tulee 8h täyteen päivältä ja sit norkoilla jonku baarin pihalla odottamassa aamua ku ajankulukseen vois vaikka jatkaa töitä ja tehdä sen lainsalliman 15h päivän ja nukkua vuorojen välit.. siks toisekseen, tuolla työtä vieroksuvalla toiminnalla on äkkiä paljon aikaa ja työvelvoite poistunut ku työttömän elämä kutsuu..
alalle ominainen 10-15h työvuoro, mun makuun ihan sama onko päivään 10 vai 15h töissä ku ei sillo päivän päätteeksi tahdo saada enää mitään aikaiseksi (tämä toki on ainakin mua vaivaava piirre, ensin huono aloittamaan mutta kun kerran aloittaa ei oikein osaa lopettaa! ) ja viikonloppuisin kerkiää yllättävän paljon harrastamaan ku on pörssi sillä mallilla että on millä harrastaa...
+kuka väittää etten mie työstäni tykkää? Opiskelen tällä hetkellä toista alaa lähinnä leventääkseni osaamisen määrää..
Jokainen tyylillään kuten jo totesin. Tuttu oli aikanaan laivalla hommissa ja kyllähän se työ rajoittaa vapaa-aikaa kun ei laivalta minnekään pääse työvuoron päätteeksi. Mutta toisaalta laki jo kieltää tollaset 300 h/kuukausi hommat ja on siihen ihan syynsä. Itekkin aikanaan tein sikana tunteja ja alkoi kuuppa himmetä, ei ollenkaan kiva tunne. Nyt osaa suhtautua työhön jo vähän toisella tavalla. Lähinnä pointti oli se, että jokainen voisi miettiä omaa ajankäyttöään ja pohtia onko työnteko (eli raha) se elämän ykkösjuttu.

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
* * * Töitä * * * hitoy Chit-Chat 189 23.08.2020 11:08
Annetaan Töitä autonasentajalle Kellis O/M/V Muut 0 24.03.2014 07:13
Töitä tarjolla JERKKU Tekniikka & Jutustelu 2 30.07.2012 07:47
Tahtoo töitä! mehtämörö Chit-Chat 16 17.02.2007 13:29
Töitä tarjolla -B- Tekniikka & Jutustelu 8 20.03.2006 06:52

Sivu luotu: 14:54 (GMT +2).