![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Siis käsitinkö oikein?: haluat kaasupolkinen suoraan BJ-40 pumppuunEi tule onnistumaan, ainakaan minun mielestä.... Siis jos tuo oletettu? B-kone saa täyden annoksen "hetken" niin tuo wanha dieseli kiertää liikaa, siis muutamassa sekunnissa tuo B moottori menisi rikki/ valurautaa alkaisi kimmota palasina ...
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Ei se tuolleen toimi mutta jos sinne saisi sattumaan jonkun muun pumpun niin sitten kyllä. Ainut vaan että esim.mersujen boschilaiset on siltä säätäjältää sen verran isompia että ei mahtune sinne. Siis rivipumput. Joku jakajapumppu saattaisi mahtuakkin.
Jonkinlainen ahtopaine kompensaattori eli joku kello mikä tiukkaisi sitä jousta paineiden noustessa olisi myös kehitystä.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#3
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Eli kyllä se jonkun säätimen tarvitsee(ainakin kierrosten rajoittamiseen riittävällä syöttömäärällä), joko mekaanisen keskipako- tai paine-erolla toimivan "säätimen", kuten siinä jo onkin. Ihmisen jalka mahtaa olla turhan epätarkka moiseen säätämiseen. ![]() Viimeksi muokannut PH75 : 03.03.2015 09:34 |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Ok.. Eli wanhakin diesel krematorio muuttuisi mahdollisesti liian kipakaksi jalalla hallita! Outoa!
![]() ![]() ![]() Joo.. Enpä tiedä, alkaa tuntua että autossa on liian vähän vikaa ja ehjättävää kun joutaa tälläisiä sottailemaan! Bj-40/76 Eikös bj:n pumpussa max.kierrokset ole rajoitettu kuitenkin jollain muulla kun tuolla kalvohässäkällä?? Prkules kun ei viitti etsiä mutta täälläkin on bertan pumpusta kyllä ruuvattu lisää kierroksia ja mielestäni sen säätö oli jostain sieltä syöttöruuvin/kalvohässäkän alapuolelta, saiko siitä ruuvista lisää esijännitystä johonkin keskipakosäätöön joka taas salli lisää kierroksia? Eli silloinhan tuon ropaaminen ei vaikuttaisi max. kierroksiin millään lailla.. Tämä siis uudemman mallisessa bj:n pumpussa jossa ei ole omaa öljytilaa eikä minkään valtakunnan mekaanista yhteyttä kaasupolkimeen, vain kaasuläpältä tulevat kaksi ohjausletkua jotka ilmanpaine eroilla parhaansa mukaan säätelevät syöttöä tuon kalvon avustuksella. Pitää vielä haudutella ajatusta.. Ehkä se vielä tästä menee ohi! |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan Pumpun kalvo | manttu84 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 05.09.2013 09:51 |
Myydään Toyotan ohjaus varsia+raidetankoja. | tapsa4x4 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 6 | 29.08.2013 20:55 |
Myydään hilux ln65 kaikki ohjaus tarvikkeet ilman tehostinta. | stemey | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 03.12.2011 14:44 |
b-pumpun sulake | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 19.04.2010 20:35 |
pumpun viritystä | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 14.12.2006 04:50 |