![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
__________________
---------------------------------------- If it works, tear it apart and find out why! https://roverfriends.fi/palsta/ ![]() 3 Amigos-never travel alone |
#2
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Toyotalta saa yläkerran tiivistesarjan eli tulppien tiivisteet, kansipahvi, pakoputken tiivisteet yms tulee mukana ja hinta taisi olla 220e noin. Kansi kannattaa käyttää oikastavana ja venttiilien kumet samalla. Jos on kaasutimella niin alipaineletkuja on paljon ![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
---------------------------------------- If it works, tear it apart and find out why! https://roverfriends.fi/palsta/ ![]() 3 Amigos-never travel alone |
#4
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Kaasuttin kannattaa myös nostaa vain syrjään ei irrottaa kokonaan . |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Tuleeko toi kaasarin tiivistemuovi siinä yläkerran tiivarisatsin mukana?
__________________
---------------------------------------- If it works, tear it apart and find out why! https://roverfriends.fi/palsta/ ![]() 3 Amigos-never travel alone |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Ei se piti ostaa erikseen
|
#7
|
|||
|
|||
![]() Hilun runko ja varapyörä palkki
Tuli noottia paikkailla tuota perässä olevaa palkkia, jossa aikoinaan ollut varapyörän hissi.
Tarvisi pari paikkaa siihen liimailla kiinni, mutta heräsi sitten ajatus että jos sen palkin vaihtais kerralla kokonaan, niin voisi päästä lopulta helpommalla, joten... Kuinkas porukka on noita korjailleet? Käykö siihen esim. ihan vaan sopivan kokoinen C-palkin pätkä, vai pitääkö rakenteellisesti vastata enempi alkuperäistä? Kävi myös ajatuksissa, jos kävis pokkauttamassa jossain pajalla enempi tuota alkuperäistä mukailevan palkin, jonka sitten vaihtaisi vanhan tilalle. Ei kenelläkään sattuis olleen jäänyt nurkkiin pyörimään tuota pätkää rungon perästä? ![]() |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
---------------------------------------- If it works, tear it apart and find out why! https://roverfriends.fi/palsta/ ![]() 3 Amigos-never travel alone |
#9
|
|||
|
|||
![]()
taas tuossa tuli tuusattua 2.2 diisseli hilun kanssa..
Eli kone oli tässä ahdettu, mutta ahdin shaissena nyt siis vaparina. Kylmänä kaikki ok mutta koeajon jälkeen huomattiin että alkoi taas tupruttaa tyhjäkäynnillä sellaista harmaata mikä ei juurikaan millekkään haise? Samassa tuli myös huomattua että ylävesiletku oli muuttunut melko kovaksi.. Pahvi vaihtoon? ![]() Ihmettelen vaan että autonaputtaa niin siististi kun diisseli voi ja lämmöt ei nousseet puolivälistä korkeammalle missään välissä? ![]() alustavasti kyselin jo tarvikeliikkeestä yläpääntiivistesarjaa eikä löydy.. motonetti näyttää nettisivuillaan myös "ei oota". Löytyykö Toyotalta ja mihinkähän hintaan? ![]() |
#10
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Auto sit vuoden pääst koki metsäautotiellä vauhdin hurmaa ja pyörähti latolleen... Ja auto sit otti ja siirtyi H_Nietun tontille tmv... |
#11
|
|||
|
|||
![]() Hilux -02 LN170
Moih!
Nyt olis vähän kysyttävää ennen ku alan hajottamaan Hiluxin! eli auto on Hilux 2.4TD L170 -02 Siitä men käsijarrun vaijeri poikki, että onko kuinka v:mäinen homma vaihtaa ja mistä alan purkaamaan, pitääkö alkaa irrottamaan tavaaraa sieltä ratin alta ku on se "kahva" käsijarru. Tuli vielä ostettu hiluxin "workshop manuali" mutta siellä oli käsijarru sillä perinteisellä kahvalla, eli vaihekepin takana, ja mun käsijarru on tietysti ratin alla.. ei sattuis kellään olla kokemusta/kuvia miten sen nopein/helpoimmiten saa vaihettu!? ![]() thänx! |
#12
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ja etupätkä poikki? Vaihoin tuoho ln65:seen etuosan. Siinä kahvaosassa oli joku niksi että saa vaijerinpään kiinni ja tietysti entisen pois. Pitiköhän siitä alapäästä jollai meisselin päällä joku lukitus muljauttaa että kahva "palautuu" syvempään.en nyt jaksa tarkalleen muistaa... |
#13
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#14
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
__________________
100% hiilineutraali vuoteen 2086 mennessä |
#15
|
||||
|
||||
![]()
Siellä käsijarrukahvan juuressa on pieni väkänen, sitä kun painaa niin se kahva painuu sen verran syvemmälle että vaijerinpäässä oleva pallo mahtuu tulemaan pois paikalta ilman kepulikonsteja.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 11 (0 jäsentä and 11 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
hdj`iin joudet l´j 70´seen käykö?? | henteri | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 02.03.2008 20:02 |
LN 65 Hiluksiin korotus jouset? | -Ville- | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 20.02.2008 21:15 |
käykö HDJ:n jouset LJ:hin? | Jari_M | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 23.05.2007 20:24 |
M: HiLux LN65 jouset+muutakin, JOUSET MYYTY! | A45 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 25.04.2006 18:14 |
MISTÄ UUDET JOUSET BJ40:seen =>Käykö Hj 60 jouset? | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 03.12.2004 21:34 |